Г.Н.Т Гаара:Аз викам Ашамаруу и рева за него и за Дан и притискам Сакура и Саюри за онова дърво още по силно и нападам Кира и Наруто с опашката.
Г.Н.Т Кира:Аз заставам както Неджи срещу Хината с ръка срещу Гаара и активирам бякугана си.Правя Eight Trigrams 64° и удрям Шукаку в сърцето със синята чакра и му източвам чакра точките аз мисля за Сакура и Саюри.
Г.Н.Т Наруто:Аз правя Каге Буншин и удрям Гаара с мойте клонинги нападам го казвам на Кира че тоя откача.
Г.Н.Т Гаара:Аз си спомням Ашамару и откачам.Ашамару ми вика обичай себе си никога не си бил обичан обичай себе си и ми казва това беше заповед на Казекаге Сама и ми казва Гаара сама.Аз удрям Наруто и Кира с опашката и те падат по дърветата.
Г.Н.Т Кира:Ние с Наруто падаме по дърветата и Саске и Кучето гледат уплашено за нас.
Г.Н.Т Саске:Аз казвам на Наруто да взима Сакура Саюри и Кира и да се махат аз ще се бия с Гаара от пясъка.
Г.Н.Т Наруто:Аз правя моята чакра лилава и мойте клонинги и казвам Саске ти си почивай останалото остави на Кира Хюга и на Наруто Узумаки.Аз нападам Гаара с мойте клонинги и казвам Гаара извинявай че те накарах да чакаш.Аз мисля за Сакура и Саюри и правя от онези кунай с бомбите и като нападам Гаара с клонингите казвам бум и взривявам пясъка му.
Г.Н.Т Шукаку:Започва да става интересно Наруто Узумаки и Кира Хюга няма да загубя от вас аз ги нападам с опашката.
Г.Н.Т Кира:Аз правя осемте триграми 64° и ротационната техника на Неджи и нападам Гаара с тях и го удрям в чакра точките и източвам чакрата му.Аз призовавам Манда да ми помогне да се бия с Гаара и да спася Сакура и Саюри.И аз правя от онези кунай с бомбите и взривявам пясъка с тях помагам на Наруто но вместо да гръмне Гаара става изцяло Шукаку.
Г.Н.Т Манда:Кира сама защо ме призовахте тука.Аз съскам срещу Шукаку и ми става ясно че ще се бия с Гаара и казвам нека битката започне аз смятам да захапя Гаара и да го задуша.
Г.Н.Т Кира:Аода!-Аз карам Манда да нападне Гаара и змията го удря с опашката си във въздуха.
Г.Н.Т Наруто:Аз се кефех че Кира има змията на Орочимару и решавам да призова Гамабунта но идва Гамакичи.
Г.Н.Т Гамакичи:Наруто освен за игри за друго да не си ме викнал и какъв е тоя пясъчен демон?!
Г.Н.Т Наруто:Моляяя мразя Жабии ще се бия сам то се е видяло.Аз пак правя клонингите и нападам Гаара с тях.
Г.Н.Т Пейн:Аз усещам че племенницата ми е в беда и отивам в гората на смъртта да я търся сам.Аз я обожавам и всяка вечер спя с нея на онази скала с езика и я гушкам.
Г.Н.Т Шукаку:Започва да става интересно Наруто Узумакиии аз ги нападам с опашката и ги удрям.
Г.Н.Т Наруто:Аз взимам Гамакичи и се крия по дърветата мисля как да нападна Гаара и да спася Саюри и Сакура.Ако нещо стане със Саюри Какаши ще ме убие подяволите.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара.
AçãoПомните ли онази книга дето съм дъщеря на Пейн.Тук пак ще съм Учиха но с ново име ще се казвам Кира Учиха.Дъщеря съм на сестрата на Хизаши и Хиаши Хюга Хитори Хюга и Мадара Учиха само че имам бякуган но едното око а на другото вечните очи на Мад...