Г.Н.Т Шино:Сакон готов ли си да изпиташ насекомите на Шино Абураме-Аз гледам Сакон саркастично докато се бием.Аз съм викнал сестрата на Хината и Саске на помощ.Съдията ми позволява да си взема партньор защото Сакон и Укон били близнаци.
Г.Н.Т Сакон:А ти готов ли си да умреш от ръката на Сакон и Укон?-Аз гледам Шино злобно и се смея зловещо на среща му.
Г.Н.Т Кира:Не ни предизвиквай смешко ние сме двама срещу един а ти си сам-Аз се хиля на Сакон.Носила съм същите дрехи като Хината и имам същата коса.Аз активирам бякуган по време на битката със Сакон и Укон.Около мене идва зеления кръг на Неджи.И удрям Сакон в сърцето.
Г.Н.Т Неджи:Браво Кира поне не си глупава като Хината-Аз следя мача на Кира и Шино с онези двамата с интерес.
Г.Н.Т Сакон:Аз се сливам с Укон и двамата нападаме Кира и Шино и ги удряме.
Г.Н.Т Кира:Аз виждам чакрата на Сакон с моя бякуган и го удрям в сърцето за да го изтощя.Той кашля кръв.Аз намирам чакра точките на Сакон и го удрям в тях с ротационната техника на Неджи.
Г.Н.Т Шино:Аз активирам насекомите и ги прилагам срещу близнаците.Увивам насекомите около тях.
Г.Н.Т Сакон:Аз пробвам да се слея с тялото на Шино и влизам с него и следя онази глупачка Кира какво ще направи.И се чудя как може да има шаринган и бякуган.
Г.Н.Т Кира:Аз виждам от разстояние с бякугана си и преценявам откъде да ударя Сакон и катосе извивам го удрям в сърцето много силно и Сакон кашля кръв и излиза от тялото на Шино аз го измъквам.Пак прилагам ротационната техника на Неджи и го удрям в ръцете и го отслабвам.Ударила съм го в сърцето.
Г.Н.Т Сакон:Другия път ще ви убия-Аз отивам при Орочимару да правим план как да нападнем Коноха.
Г.Н.Т Съдия:Победители Кира Учиха и Шино Абураме.Майката на Кира е имала бякуган и тя за това може да го ползва при битките.Следващия мач Сакура срещу Ино.Моля тези които ще се бият да излязат една срещу друга.Сакура и Ино застават една срещу друга.
Г.Н.Т Какаши:Аз купувам подарък на Саюри и звъня у тях за да и го дам.Беше някакво колие и като и го слагам я водя да яде рамен и я целувам.
Г.Н.Т Саюри:Аз отвръщам на Какаши и му хващам ръката и като ядем двамата отиваме някъде да сме сами и като го правим заспиваме на тревата прегърнати.
YOU ARE READING
Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара.
ActionПомните ли онази книга дето съм дъщеря на Пейн.Тук пак ще съм Учиха но с ново име ще се казвам Кира Учиха.Дъщеря съм на сестрата на Хизаши и Хиаши Хюга Хитори Хюга и Мадара Учиха само че имам бякуган но едното око а на другото вечните очи на Мад...