Г.Н.Т Наруто:Итачи Учиха...Същия шаринган като на Саске.Значи това е човека който Саске мрази толкова много.Аз и Итачи си засичаме погледите.
Г.Н.Т Итачи:Кисаме защо просто не го хванем и не си заминем няма кой да ни се пречка.Аз виждам Кира и ми става ясно че е от клана Хюга по дрехите на Хината и по бякугана на очите.Споглеждаме се.
Г.Н.Т Саске:ИТАЧИИ АЗ ЧАКАХ ТОЗИ ДЕН ТОЛКОВА ДЪЛГО ИСКАМ ДА УМРЕШ ТОЧНО КАКТО В ДЕНЯ В КОЙТО УБИ РОДИТЕЛИТЕ МИ!Аз тичам със всичка сила към Итачи с моето Чидори за да го убия мразел съм го.
Г.Н.Т Кисаме:Шаринган като твоя кой е този глупак с Чидорито-Питам аз Итачи и виждам Саске.
Г.Н.Т Итачи:Това е глупавия ми брат.Аз хващам ръката на Саске с Чидорито и я чупя и опирам Саске в стената и го потапям в моето Генджуцу и го карам да пищи от болки.
Г.Н.Т Саске:Итачи защо ми показваш всичко това.Като правя второто Чидори Итачи ми чупи ръката и ме поваля в безсъзнание.
Г.Н.Т Кира:Аз се ядосвам защото Сакура го обича и аз правя Eight Trigrams 64 Palms и около мен идва зеления кръг на Неджи и намирам чакра точките на Итачи и Кисаме и ги удрям в сърцата аз ги отслабвам с мноократни удари и удрям Итачи с ротационната техника на Неджи и отслабвам онези двамата
Г.Н.Т Наруто:Кира не се бии с него луда ли си ще те убие.Саске не-Аз отивам до Саске плачейки и пробвам да го събудя.Тогава идва Еросенин с онази жена.Той беше блокнал Самехада на Кисаме с жабата преди да ми източи чакрата
Г.Н.Т Джирая:Jiraya of the tails the gentleman of the ladies.Аз замахвам с ръка към Наруто и Итачи и тогава идват Гай и Какаши да спасим Саске.
Г.Н.Т Наруто:ЕРОСЕНИН СЕГА НЕЕ ВРЕМЕ ЗА ЖЕНИ ИМА ПО СЕРИОЗНА СИТУАЦИЯ ЗА КОЯТО ТРЯБВА ДА СЕ ТРЕВОЖИМ!-Аз викам по Еросенин.
Г.Н.Т Джирая:Аз правя жабешката стена за да хвана Итачи и Кисаме защото са търсени престъпници.
Г.Н.Т Итачи:Аз взимам Кисаме и се изнизваме с Аматерасу другия път ще отвлека Наруто.Ние скачаме през дупката в стената.
Г.Н.Т Наруто:Тъкмо да докосна Аматерасуто Джирая ме спира защото може да бъде изпепеляващо и опасно.
Г.Н.Т Какаши:Аз идвам да взема Саске и благодаря на Джирая че му спаси живота.Водя го в лечебницата и отивам при Саюри и я гушкам.
Г.Н.Т Гай:Аз казвам на Кира да не се отпуска пред Джирая и и правя моя палец поздравявам я за свършената работа с Итачи и Кисаме.Казвам и да не ме проваля пред Какаши и и позволявам техники при битката с Орочимару.
Г.Н.Т Джирая:Аз взимам Наруто и сестрата на Хината и след много търсене намирам Тсунаде в един бар с Шизуне и едно прасе и тримата влизаме там.
Г.Н.Т Тсунаде:Аз се бях сбила с Орочимару и Кабуто по рано и съм отказала да лекувам ръцете на Орочимару с моето джуцу и виждам Джирая с онези двамата.От битката на Итачи и Саске разбирам че става дума за отмъщение.
YOU ARE READING
Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара.
ActionПомните ли онази книга дето съм дъщеря на Пейн.Тук пак ще съм Учиха но с ново име ще се казвам Кира Учиха.Дъщеря съм на сестрата на Хизаши и Хиаши Хюга Хитори Хюга и Мадара Учиха само че имам бякуган но едното око а на другото вечните очи на Мад...