Глава 26

8 1 0
                                    

Г.Н.Т Тсунаде:Джирая много време мина.Аз питам Джирая кои са онези двамата с него и като виждам Кира си я спомням като бебе."Хитори не умирай трябва да живееш заради дъщеря ти.Хитори се беше опитала да спаси Дан преди да умре и като умира аз израждам Кира аз  я давам на бащата на Неджи за да се грижи за нея.Хитори беше моята най добра приятелка аз я считах за своя сестра."
Г.Н.Т Джирая:Това момиче е по малката сестра на Хината и Неджи.Аз казвам на Тсунаде че тя е в отбора на Гай заедно с Неджи и че старейшините на Хюга знаят че е с нас.А за Наруто казвам че е мой ученик.Аз пия саке и поръчвам на Наруто и Кира риба и им казвам да мълчат пред Тсунаде  докато играя карти с нея.Двамата се гледаме.
Г.Н.Т Тсунаде:Аз играя карти с Джирая и го питам кой вятър го довя при мене.Аз пия Саке и двамата се гледаме.
Г.Н.Т Джирая:Аз казвам на Тсунаде че Орочимару е убил Сарутоби и че тя ни трябва за да стане Хокаге.Е Тсунаде приемаш ли?
Г.Н.Т Наруто:МОЛЯ АЗ ЩЕ СТАНА ХОКАГЕ НЕ ТИ!Аз стоя пред Тсунаде и на улицата я нападам с моя расенган.
Г.Н.Т Тсунаде:Аз удрям сина на Минато с 1 пръст в челото и му казвам идиот.После му се възхищавам заради мечтата и му давам огърлицата на Дан.Добре Джирая приемам да стана Хокаге.Аз взимам онези двамата с мен и се отправяме към Коноха но по пътя срещаме Орочимару и Кабуто.
Г.Н.Т Джирая:Аз се карам на Наруто че не биваше да ядосва Тсунаде аз тепредупредих но ти правиш обратното на това което ти казвам.Аз викам на Наруто
Г.Н.Т Кира:Ретроскрипция в главата ми.Аз и Хината говорим преди срещата с Орочимару и Кабуто."Онии Чан искам да пазиш Наруто кън и да не позволяваш да му се случи нещо лошо ти знаеш че много харесвам Наруто Онии Чан обещай ми че ще пазиш Наруто кън и че няма да позволиш да умре аз казвам на Хината обещавам Онии Чан аз ще защитя Наруто и ще уважа чуствата ти към него и двете със сестра ми се прегръщаме".Край на ретроскрипцията.
Г.Н.Т Какаши:Аз през това време рязхождам Саюри и я водя при раменити след което оставаме сами и двамата пак го правим аз я целувам.
Г.Н.Т Саюри:Аз лежа на тревата до Какаши и гледам облаците в небето обичам синьото небе и държа ръката на Какаши докато спим.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora