Глава 12

7 1 0
                                    

Г.Н.Т Гаара:Рок Лии готов ли си да умреш от пясъка ми?-Питам аз Рок Лии и готов да го нападна.Гледам го зловещо.
Г.Н.Т Лии-От такъв като тебе нямам страх дори и от смъртта-Аз отвивам ръцете си да нападна Гаара и заемам бойни позиции пред него.
Г.Н.Т Гаара-Ела ми тук-Аз нападам Рок Лии с пясъка разпръсквам пясъка си навсякъде и го удрям.
Г.Н.Т Гай:Лии гледай да не ме изложиш пред Какаши-Аз викам за Рок Лии.
Г.Н.Т Наруто-Аз се паникьосвам заради демона който има Гаара аз съм го видял по време на битката.
Г.Н.Т Лии-Аз увивам Гаара с мойте хартиените ръце и като го удрям в земята лицето му се чупи и отскачам превъртайки се-Знам че Гай Сенсей е горд с мене и се старая да не го разочаровам.
Г.Н.Т Гаара-Аз правя пясъчен ковчег за да хвана Лии в него и му хващам ръката.
Г.Н.Т Лии-Аз тичам бързо около Гаара и го ритвам с моето тайджуцу с крака във въздуха.
Г.Н.Т Наруто-Аз казвам на Джирая че Гаара има опасен демон изпадам в паника.
Г.Н.Т Джирая:Аз виждам демона които има Гаара и едва сега си давам сметка защо Наруто е мегапритеснен.
Г.Н.Т Гаара:Аз хващам крака на Лии с пясъка и го шибвам в земята и тъкмо да убия Лии задушавайки го с пясъка Гай ме спира да го направя.
Г.Н.Т Гай:Аз виждам че Лии е зле и с Какаши го водим в лечебницата.
Г.Н.Т Саюри:Аз отивам с Какаши в лечебницата и като оставяме двамата ядем рамен и после Какаши ме прибира и ме целува пред нас.Казва ми че утре ще отидем на пикник.
Г.Н.Т Съдия:Победител Гаара от пясъка.Следващия мач ТенТен срещу Темари.Моля тези които ще се бият да застанат един срещу друг.ТенТен и Темари застават един срещу друг.
Г.Н.Т Кабуто:Аз водя Кира при 1 дърво и там си движа два пръста в дупето.Повдигам и полата и я плесвам по дупето.
Г.Н.Т Кира:Аз простенвам като ме плесва Кабуто по дупето и гърдите ми подскачали подмокрям се.
Г.Н.Т Кабуто:Като виждам че се подмокря движа два пръста в дупето и я карам да вика името ми.Аз и целувам дупето и го плесвам.
Г.Н.Т Кира:Аз простенвам и свършвам три пъти от движенията на Кабуто.
Г.Н.Т Кабуто:Аз си го пъхвам в дупето на Кира и го плесвам движа се бавно да не я боли.Аз държа дупето и.
Г.Н.Т Кира:Аз свършвам три пъти и го изкарвам на тревата.Масажирам се там долу.
Г.Н.Т Кабуто:Като свършва както искам тогава вдигам полата и я обличам.Пак и инжектирам нещо в дупето и го целувам.Аз я оставям на Хизаши и се връщам при Орочимару.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora