Глава 48

2 1 0
                                    

Г.Н.Т Гаара:Аз прегръщам Кира като спи и зяпам луната мислил съм за Ашамару и я държах на гърдите си утре сутринта щях да я заведа на пикник при езерото.
Г.Н.Т Кира:Аз спя на гърдите на Гаара и го прегръщам силно топлим се двамата взаимно да не ни е студено.
Г.Н.Т Тоби:Аз виждам че Саюри върви по улиците сама и преди да звънне у Какаши Хатаке я удрям с един прът по главата и я нося на Пейн в заседателната зала да източи нейната част от лисицата.
Г.Н.Т Саюри:Аз съм в безсъзнание заради удара с пръта и не мога да се събудя сънувала съм че с Какаши сме на райски остров с рози двамата сами и се любуваме един на друг.
Г.Н.Т Неджи:Аз и отбора отиваме в Суна да кажем на Кира че Акацки са отвлекли Саюри и че трябва да я спасим източат ли нейната част от лисицата тя може да умре и края ще е фатален за нея.
Г.Н.Т Кира:Гаара бил с отбора на мисия и едва ли щял да разбере че ме няма аз отивам с отбора си да спасим Саюри и седим под 1 дърво да правим план за действие как да измъкнем Саюри без да пострада.
Г.Н.Т Гаара:Аз съм бил на мисия и съм казал на Кира да не се бие още си възстановявала тялото от онова с Кидомаро онази битка аз съм я лекувал.
Г.Н.Т Какаши:Аз чакам цял ден Саюри и се чудя защо не идва на пикника притеснявам се и тогава идва Наруто да ми каже че Акацки са я отвлекли и аз отивам в Амегакуре да я търся след отбора на Гай разбирам че те са отишли.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora