Глава 53

4 1 0
                                    

Г.Н.Т Какаши:Аз се засичам с Пейн и му казвам ти си самия Пейн значи и аз го поглеждам в очите много добре зная че е тук за да получи Саюри и Наруто Чоджи ми казва Какаши Сенсей довършете го и го е хванал с веригата и аз удрям Пейн зад гърба с моето Райкири.
Г.Н.Т Пейн:Аз казвам на Какаши  за мен е чест да се запозная с Какаши Хатаке Копиращата Нинджа и го питам Узумаки Наруто в селото ли е или не ако знаеш говори ако не умри.
Г.Н.Т Какаши:Аз казвамна Пейн че не дължа нищо на Акацки и го нападам със сенчест клонинг казвам му че ще защитя Саюри и Наруто каквото и да става и че обичам Саюри повече от живота си и го нападам.
Г.Н.Т Пейн:Аз блъсвам Какаши с моето Генджуцу в центъра на Коноха и пак казвам за мен беше чест да се запозная с Какаши Хатаке копиращата Нинджа казвам му познай болката усети болката и го убивам с един пирон в центъра на селото удряв го с пирона.
Г.Н.Т Какаши:Аз помагам на Чоджи да избяга и да каже на Тсунаде че са ме убили оня Пейн с експлозивите напада Чоджи и аз му помагам да избяга като използвам моята станима и моля Саске да помогне на Чоджи да избяга при Тсунаде виждам го преди да ме убият.
Г.Н.Т Саске:Аз идвам при Какаши и докосвам рамото му и казвам Какаши Сенсей аз ще си отмъстя за вас ще оставя сестра ми да се бие с него този път искам да видя как се бие знам че тя ще убие този слаб човек аз и вярвам.Казвам на Какаши аз ще защитя Саюри давам ви пълната си дума Какаши Сенсей аз ще кажа на Саюри че я обичате и със Сакура и Наруто ще се грижим за нея нищо няма да и липсва.Аз отивам да се бия с другите животни и да помогна на Ино и Иноичи да се бият с другите животни.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Where stories live. Discover now