Г.Н.Т Итачи:Аз и Кисаме влизаме в селото за да търсим Саюри и Наруто те трябвали на Акацки защото имат лисицата.Аз потапям пазачите в моето генджуцу с шарингана и продължаваме с търсенето.Носим от шапките със звънците и Акацки тоги.по Пътя се сбиваме с Какаши и Куренай и аз продължавам да ги търся влизам в селото.
Г.Н.Т Джирая:Аз седя на дивана в Хюга и пия саке докато говоря с главните старейшини и Хизаши аз им казвам че Кира ми трябва за да намеря Тсунаде и я хваля на старейшините че е разработила техниките на Неджи при битката с Гаара.
Г.Н.Т Старейшини:Ние мислехме че няма да оправдае очакванията на Хизаши но тя разви техниките на брат си.Добре Джирая имаш нашето позволение да вземеш Кира с с теб и Наруто но искаме да продължи да тренира и да разработва техники.
Г.Н.Т Джирая:Аз казвам на Кира и Наруто да не се мотаят че нямаме време и че трябва да намерим Тсунаде.
Г.Н.Т Наруто:Аз питам ЕроСенин коя е Тсунаде и защо я хвалят толкова с лечебните и сили.Аз се мъча да правя расенгана с топката но не ми се получава и се ядосвам
Г.Н.Т Кира:Джирая найстина ли Тсунаде има унищожителни сили?-Аз карам Джирая да ни разкаже за нея.
Г.Н.Т Джирая:Тя е Санин като мен и има унищожителни сили и аз казвам на Наруто да не я ядосва защото може да го повали с 1 удар и че не е мекушава като Сакура аз карам Наруто да си трае.
Г.Н.Т Наруто:Ще внимавам значи след 300 зора успявам да направя първия расенган и го показвам на ЕроСенин да се гордее с мене.
Г.Н.Т Джирая:Аз оставям Наруто и Кира в хотела и продължавам да търся Тсунаде.
Г.Н.Т Кира:Наруто ти си изяж рамена аз ще видя да не би Джирая да се е върнал.Аз отварям вратата и Наруто се засича с Итачи Учиха и Кисаме Хошигаки.
Г.Н.Т Саске:Аз обикалям паникьосан да търся Наруто и сестрата на Хината и Неджи защото Итачи е тук и може да отвлече Наруто.Питам една жена къде е хотела и тя ме упътва и аз отивам там.
Г.Н.Т Саюри:Аз пак се рязхождам с Какаши и се къпем на водопада водата по това време била приятна и топла.
Г.Н.Т Какаши:Аз прегръщам тялото на Саюри и като я целувам и казвам че я обичам и си играя с косите и.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара.
БоевикПомните ли онази книга дето съм дъщеря на Пейн.Тук пак ще съм Учиха но с ново име ще се казвам Кира Учиха.Дъщеря съм на сестрата на Хизаши и Хиаши Хюга Хитори Хюга и Мадара Учиха само че имам бякуган но едното око а на другото вечните очи на Мад...