Geçmiş ,peşimizi bırakmayan lanet şeydi. Kimilerin geçmişi iyiyken ,kimilerinki de acılarla doluydu.
Geçmişimiz ne kadar kötü olursa olsun bizi ayakta tutan şeydir aynı zamanda. Kim olduğumuzu unutturmayacak yaşadığımız yaptığımız her şey vicdanımıza yansıtacak şeye geçmiş derim ben.
Beynimde yankılanıyordu lanet sesi "Hoş geldin benim güzel kızım" .
"Bana kızım deme "
"Neden ,küçükken bunun için yalvarmıyor muydun ?"
Dedikleriyle gözümün önünde canlanmıştı ona yalvardığım gün.
~~~~~~~
Küçük kız hevesle babasının yanına gitti.
"Babaaa "
"Ne var Allah'ın cezası ,ne var ?" dedi babası öfkeyle. Küçük kızın aniden yüzü düştü
"Neden beni sevmiyorsun baba ? Arkadaşlarımın babaları arkadaşlarımı çok seviyor , sen neden beni sevmiyorsun ?"
Adam kızın dedikleriyle duraksadı. Gözlerine baktı kızının sadece sevgi isteyen gözleri adama göre çok fazlaydı.
" Ne istiyorsun benden ?"
"Bana sadece kızım demeni istiyorum. Lütfen baba bir kere sevgiyle kızım deyip saçımı okşasan ,bana masal okusan ? "
Adamın yüzünde tehlikeli bir gülümseme oldu.
"Demek sana kızım dememi istiyorsun öyle mi ?"
"Evet baba ,lütfen beni sev seni mutlu etmek için ne istersen yaparım."
"Ne istersem öyle mi ?"
Küçük kız umutla kafasını salladı.
"O zaman ben senden bir şey isteyeceğim eğer yaparsan karşılığında sana kızım diye sesleneceğim tamam mı küçük cadı ?"
"Tamam " dedi küçük kız heyecanla.
Babası ayağa kalkıp adamlarına bir şey söyledi. Adamlardan biri cebinden beyaz toz gibi olan bir şey çıkartıp patronuna verdi. Adam küçük kızın yanına gelip ona paketi uzattı.
"Al bunu her gün kedinin suyuna koy. Kedin bunu çok sevecek. Tamam mı küçük cadı ?"
"Ne bu , şeker mi ?" diye sordu heyecanla küçük kız.
"Evet şeker. Kedine verdikten sonra sende kullanabilirsin bunu ?"
"Tamamm " dedi küçük kız sevinçle ve elindeki şeker zannettiği uyuşturucuyu kedisine vermeye gitti.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Aklıma gelen anıyla gözlerimi yumdum.
"Sana yalvardığım o güne lanet olsun " dedim fısıltı gibi çıkan sinirli sesimle.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM " diye bağırdım devamında.
"Aaa kalbimi kırıyorsun kızım. Ben seni çok severken senin böyle konuşman gerçekten çok kırıcı ." dedi alayla.
"Ne istiyorsun "
"Hm öğrendim ki benim küçük kızım hala bir şeyleri öğrenememiş. Mesela başkalarının işine burnunu sokmamak gibi. Sonuçta buradan zararlı çıkan sen oldun ?" dedi ve Melike başındaki örtüyü çıkartıp iğrendiğim adamın yanına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİPTEKİ IŞIK
Художественная прозаSesimi duyurabilmek için tekrar bağırdım. Daha doğrusu bağırmaya çalıştım çünkü bu dipsiz kuyuda ne biri duyardı beni ,ne de sesim giderdi. Tekrar bağırmaya çalışacaktım ki bir el beni susturdu ve sonra o sesi duydum "الصمت (sessizlik) " Daha sonra...