Bir süre sonra Elif ve Efnan abla dediği kişi gelinlikle geldiğinde gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Elif gülümseyerek bana bakarken ben ise şaşkın şaşkın gelinliğe bakıyordum.~~~
Gelinlik oldukça kabarık ve abartılı taşlarla süslenmişti.
Kolları geniş ve iç gösteren tarzdandı. Etekleri yere kadar sürünüyordu. Gelinliğin üzerindeki taşlar bel kısmından sonra üst tarafa rağmen azalmıştı.
"Bu ne ?"
Verdiğim ilk tepki karşısında Elif'in kaşları anlamazca çatıldı.
"Gelinliğin işte."
Sinirle gözlerimi açıp kapadım.
"Ben bunu giyemem."
Elif anlamazca suratıma baktı.
"Ne demek giyemezsin Eftelya ?Gelinliği sen seçmedin mi ?"
Hayır.
"Evet . Ama ben bu gelinliği seçmedim."
Eğer Batu'nun ayarladığı kişiler gerçekten bu gelinliği seçtiyse sorun var demekti.
"O zaman yanlış gelinliği getirmiş olmalılar. Ben haber vereyim, senin de o sıra başını yapsınlar."
"Hayır "
"Neye hayır ?"
"Arama sen."
"Yanlış gelinlik ama-"
Ortamda birinin telefonunun çalması ile Elif sözünü yarıda bıraktı.
Efnan abla telefonu açtı. Bir kaç dakika konuştuktan sonra bana döndü.
"Eftelya hanım , beni mağazadan aradılar. Gelinliği karıştırdıkları için sizden özür diliyorlar ve aldığınız gelinliği hemen getireceğini söylediler."
"Bizim evin numarasını nereden biliyorlar ki ,seni aramışlar Efnan abla ?"
"Batu."
Araya girerek söylediklerim ile suratıma baktılar.
"Batu verdi evin numarasını. Gelinlik buraya geldiği için bir aksilik olursa diye ."
"Çok iyi yapmış . Tamam o zaman hazırlanmaya başlayalım."
Elif hafifçe belimden ittirerek odadaki makyaj masası olduğunu düşündüğüm yere oturttu.
İçeriye bir tane kadın girdiğinde Elif gülümseyerek kadının yanına ilerledi.
"Hoş geldiniz Ahsen Hanım. "
Kadın gülümseyerek karşılık verdiğinde gözleri beni buldu.
Boya olduğu belli olan sarı saçları ,açık kahverengi gözleri ,estetikli gibi duran kalkık burnu ve gülümsediğinde ortaya çıkan gamzeleri ile hoş bir kadındı. Dalgalı uzun sarı saçlarını omzunun kenarından arkaya doğru attı. Topuklu ayakkabıları ile bana doğru gelirken ses çıkartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİPTEKİ IŞIK
Ficción GeneralSesimi duyurabilmek için tekrar bağırdım. Daha doğrusu bağırmaya çalıştım çünkü bu dipsiz kuyuda ne biri duyardı beni ,ne de sesim giderdi. Tekrar bağırmaya çalışacaktım ki bir el beni susturdu ve sonra o sesi duydum "الصمت (sessizlik) " Daha sonra...