Capitolul 20

977 36 3
                                    

Razele soarelui ne atingeau corpurile .
Dimineata isi facea simtita prezenta.
-Buna dimineata raza de soare! spune el timid
-Buna dimineata.!
Ma ridic dar imi dau seama ca sunt doar in camasa lui si o pereche aproape inexistenta de tanga. Imi era rusine asa ca trag repede cearceaful si ma acopar cu el . Ma duc la baie pentru a-mi face siesta . Cobor in living acoperita doar de un prosop pentru ca nu imi mai gaseam nici macar rochita de la club . Am ramas socata.
Il vedeam pe Jake gatind . Cum un tip care este periculos si dur poate fi asa sensibil si afectuos?
-Gata ai terminat, ? imi spune el stand cu spatele apoi il vad cum roseste când se intoarce cu fata la mine si ma vede doar acoperita de acel prosop .
-Da! doar ca nu am cu ce se ma imbrac.
-Stai linistita! Uita.te in cutia de pe canapea .
Ma duc sa vad ce se ascunde in cutia misterioasă . Deschid cutia si raman fara cuvinte . Era cea mai frumoasa rochie posibila alba simpla dar foarte cochieta .
-Multumesc mult! Dar cand ai avut timp sa o cumperi ?
-Asta ramane secretul meu! deci iti place , ?
-Daaaa e foarte frumoasa!
-Pai si atunci nu imi dai si mie un cadou ?
Ma apropri de el il i.au in brate ii dau un sarut apoi ma trezesc pe blatul de pe masa .
Ma saruta peste tot : ureche gât sani burta . Nu ii mai pasa de absolut nimic . Ma simteam bine dar nu cred ca sunt inca pregatita pentru o relatie de genu nu dupa ce sa intamplat cu Edy .
Simte ca nu vreau sa ne grabim si se ridica usor de pe mine ma ia in brate si line jos de pe blatul mesei .
-Sa vedem ce ai gatit aici! Spun eu entuziasmata.
-Pai pui am incercat sa iti fac o omleta dar nu cred ca mi.a iesit .. spune trist
-Aww nu.i nimic. . Gestul conteaza .
Ne asezam la masa apoi suna telefonul . Nu cred era Mary
-Buna frumoaso! ! Te.ai gândit la mine ? La sarutul nostru ?
-NUUUUIUUIUUUUUUUUUUUUIUU! De ce as face o?
- Am crezut ca ti.a placut. !
-Nu . Nu mi.a placut si nici nu o sa imi placa . Nu ma mai suna . !!!
Inchid telefonul nervoasa .
- Ce s-a intamplat? ma intreaba maker curios .
- Ma sunat unul care ma sarutat acum câteva zile si ma tot dispera sa fiu cu el. I.am zis deja nu dar tot nu inceteaza . Infine o sa se plictisească

Va urma .... :* :*

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum