Capitolul 25

738 34 1
                                    

Ooooo doamne . Tocmai ma cerut in casatorie . Ce ma fac ? Ce ii zic ? Vreau o familie ? Normal ca vreau! sunt pregatita ? Da sunt .

Fara sa mai gandesc ma arunc la propriu pe el si incep sa il sarut zicând cel mai hotarat DA .

Auzind astea ma ia pe sus si ma duce in dormitor . Si eu care credeam ca o sa avem o cina romantica.

-Vreau sa am prima noapte de dragoste alaturi de sotia mea . Se poate ?
Ii dau acceptul apoi incepe usor sa ma dezbrace .

*****
Ma trezeste o senzatie de voma acuta nu stau pe gânduri si ma duc imediat spre baie. Dupa aproximativ 30 de minute in care numai Dumnezeu stie ce am eliminat ma intorc in dormitor unde il gasesc pe Jake la bustul gol . Era atât de frumos, spre deosebire de mine care aratam ca ceva expirat .

-Iubito. Esti bine? ma intreaba putin speriat.
-Da sunt!
-Ehh probabil e de la minunea care trebuie sa iti apara . Spune putin rusinat .

Ooo doamne a trecut o luna de atunci cum de am uitat .. Daca sunt insarcinata ?
-Da probabil . Spun nosalanta .

- Aseara am uitat sa iti zic de surpriza ..
-Stai. ! Ce? nu inelul era?
-Nuu! Vreau sa mergem intr.o excursie amândoi am vorbit si cu directorul tau si este de acord sa te lase o saptamana departe de liceu . Deci accepti ?

-Normal!
-Bine! Mâine trebuie sa plecam . Sa iti faci bagajele .

Perfect' ! Deci trebuie sa plec intr.o excursie este posibil sa fiu insarcinata si sa nu uitam ca tocmai m.am logodit . What the fuck.

Hey va continua

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum