Capitolul 18

1K 33 1
                                    

Eram pe strada care imi amintea de tot. De Edy, de Jake, lacrimile inca imi curgeau usor pe fata . Aveam ochii in ceata si deabia mai puteam sa vad pe unde merg . Nu dupa mult timp ma impiedic, dar nu apuc sa cad deoarece doua brate bine facute ma prind . Imi deschid timid ochii si dau peste cei mai frumosi ochii posibili . Era Jake.

-Frumoas-o! Ai grija pe unde mergi! nu voi fi mereu aici sa te salvez!
-D..da! multumesc. Spun eu inca uimita.
- De ce plângi ? Stai sa ghicesc acel baiat .nu ?
-Tu de unde stii ?
-Hai Elisa, pe bune, nu stii ca eu aflu tot ce se intampla?
- Da, si ai ramas la fel de ipocrit si plin de sine .

Plec si il lasa fara sa mai zica ceva .

Pentru prima data i.am inchis gura . Dar oare de ce ma salvat si nu ma lasat sa cad ? Probabil este inca un joc de al lui, imi spun singura .
Imi continui drumul pe care eram atât de multe amintiri si sentimente dureroase .

Simt ca mâna imi este trasa, de cineva puternic . Apoi ma trezesc sarutata ..

-Tu! Sa nu ma mai lasi niciodata sa vorbesc singur!
-De ce? nu iti place ? Ti.am ranit orgoliul ? Si incep sa plâng si mai tare .
-hey . Ce ai ? Nu mai plânge .Nu am vrut sa fiu rau .
-Nimeni niciodata nu a vrut. !
-E clar! Tu ai nevoie de cineva sa iti fie aproape . Te cunosc prea bine si stiam ca o sa suferi dupa acel.... vroia sa il injure dar se abtine .
-Inca mai esti aici pentru mine . ?
-Intotdeauna voi fi . Uite cum facem deja e trecut de prânz diseara vei merge cu mine si niste prieteni in club fara nicio scuza .
-Da dar..
-Niciun dar . Hai fugi si fa.te frumoasa. Voi veni sa te iau pe la 20.
Plec cu un zâmbet pe buze. Ajung acasa si deja era ora 17 .
Daca vroiam sa fiu intradevar frumoasa trebuia sa ma pregatesc .
Fac o baie lunga apoi ma opresc in fata dulapului pentru a.mi alege o rochie . Era o rochie neagra scurta si mulata. Poate prea scurta dar merge :). Imi acopar cearcanele ma machiez imi indrept parul si astept sa vina ..

Suna soneria .
-Wow! Cât de bine arati! vezi oti sta mult mai bine asa fata de cum era de dimineata.
Ajungem in club, unde un baiat se tot uita dupa mine insistent .

Va contiuna. :**

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum