Capitolul 21

918 38 1
                                    

Zilele treceau, iar Mary tot insista
-Pui! eu m.am saturat . I.am zis sa inceteze dar el nu o face . Nu pot sa vad cum tot te hartuieste. Sunt gelos si nu am ce face .
-Iubire, lasa.l incurand o sa se plictisească si o sa caute pe alta . Nu fi gelos pentru ca nu ai de ce! Eu na duc acasa, vorbim mâine .

Il pup si plec inchizand usa cu putin regret ca trebuie sa il las singur, dar trebuie sa mai stau si la mine acasa .

Eram la jumatatea drumului, imi era foarte frica. Totul era intunecat si simteam cum cineva sau ceva ma urmareste . "Nu te nai gândi nu e nimic, fi serioasa, cine te.ar urmari pe tine". Si fix in acel moment simt o durere groaznică de cap care ma face sa ma intind pe soseau rece si uda .

**

Ma trezesc cu aceasi durere groaznică de cap, incerc sa deschid ochii dar nu prea reuseam, oricum totul era intunecat si nu puteai vedea nimic . Aveam in minte o groaza de intrebari "Unde sunt? Ce s.a intamplat? M.a rapit cineva? Si daca da, Cine? .
Nu puteam sa vorbesc deoarece aveam ceva lega la gura . De mâini si picioare nu mai zic .

Durerea si spaima pune stapanire pe mine si ma arunca intr.un somn neasteptat .

Nu apucat sa adorm ca o luminita alba foarte abundenta ma face sa tresar .
Incep sa zbier sa urlu sa tip "cine sunteti? ce vreti? de unde mama Dracu ati aparut?

-Pisi nu mai tipa . Zice unul dintre baieti care au intrat .
-Pisi? !? Pisi ii zici lui mata nu mie . CLAR! ?
- Mai mai mai! Dar ce artagoasa esti tu . Spune acelasi baiat usor enervat.

-Stiu! asta imi place la ea!

Spune o voce cunoscuta . Ooo nu, nu se poate . ESTE MARY!
Cum? de ce a facut asta . ,?

- Jegosu-le da.mi drumul . Tip si sar pe el lovindu.l tare cu pumni si picioarele .

- Ti.a luat cam mult timp sa te prinzi cine sunt.

Unul din gasca de Baieti râde strident ceea ce ma face sa ma uit la el si nu mare imi e mirarea când imi dau seama ca este tipul din club ...

- Ce vei face cu mine ? Il intreb speriata

- Pai dupa ce vei fi a mea. .te voi duce in strainatate pentru a face mai multi bani cu ajutorul tau . Spune aceste cuvinte le face semn baietilor de care era insotit si pleaca .
Nu se mai vedea nicio lumina nu se mai auzea nimic . Eram eu si gândurile mele . Trebuie sa ma gândesc la ceva urgent daca vreau sa scap de aici ....

Jake poveste
A trecut mult timp de când a plecat . Trebuia sa ajunga acasa acum mult timp . Oare a patit ceva?
Pun mâna pe telefon si ii dau un mesaj celui mai bun prieten al meu, Duke .

Acesta vine la mine acasa sii ii povestesc ce se intampla .
Duke intra in gps.ul elisei si o gaseste in mijlocul paduri centrale . Dar ce cauta acolo ? E clar s.a intamplat ceva cu ea . Imi strang Baieti si mergem sa vedem ce se intampla

Hei! va contiuna :* :* :*

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum