Povestea contiuna

1.6K 54 1
                                    

Asadar eram in patul lui . Putin surprinsa dar incantata.
Ma ia in brate si incepe usor sa ma sarute , imi saruta gâtul imi musca locul urechii, iar dintr.o simpla atingere raman fara sutien.
Era prima mea noapte de dragoste si totusi nu eram Emotionata stiam ca ma va satisface si ca va fi tandru cu mine .

Ma saruta adânc si bine, iar cu mâine imi masa sănii.
Era o senzatie extraordinara iar eu gemeam de placere .

Cobora usor dar bine . Ajunge la sănii pe care ii musca tare dar tandru, tipam de placere, iar el auzind asta se simtea si mai bine .

Asadar ramasesem amândoi fara chiloti el ma domina, iar eu eram o copila inocenta care ii placea tot ce i se intampla .

Ma stragea asa de tare incat mai aveam putin si explodam de placere .

Dupa ce a terminat .. ne.am trântit amândoi obositi in pat dar zambindu.ne .

Am adormit pe pieputul lui bine facut, iar el stragandu.ma in brate

A doua zi ma trezit un miros imbietor de cafea pe care mi.o pregatise .

Ma saruta si imi zambeste cuceritor
Ii raspund la sarut muscadu.l usor de buza cum imi place sa fac .
Acesta imi zice timid :
-Elisa! iti multumesc pentru cea mai frumoasa seara din viata mea . Esti viata mea si te iubesc enrom
Fericita ii raspun:
- Si eu te iubesc Edy . Enorm . Iti multemesc pentru tot . Pentru ca ai adus din nou dragostea si fericirea in viata mea, pe obraz curgandu.mi o lacrima .
Acesta imi sterge lacrima, sarutandu.ma usor ..

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum