Asadar eram aproape lesinata pe jos intr.o balta de sânge ... dar cel mai ciudat lucru ...era ca ma simteam bine ..inexplicabil de bine, simteam doar durerea fizica. Si Nimic altceva..
Speriata de zgomotul caderii mele, mama vine speriata. Tipand, se duce dupa telefon sunând la salvare ...Eram in sala de operatie . Nu stiam ce se intampla cu mine. Retraiam toate amintirile cu el, Edy, sufletul meu ..
Mama era pe hol plângând, zicând mereu ca era vina ei pentru situatia mea .. Si intradevar chiar era ..
Amber vine repede la spital, isotita de Edy .
Mama il vede, se duce la el si ii zice :
- Iarta.ma Edy. Iarta.ma, spune ea curgandu.i. mii de lacrimi . Nu stiam ca o iubesti atât de mult . Este numai vina mea. Când o sa isi revina o sa va las sa va traiti povestea de iubire.. Numai sa se trezească.
- Cu siguranta se va trezi .. trebuie.. dragostea noastra o va aduce la viata ..Eram in coma de 3 saptamani .. medici nu imi mai dadeau sanse, nu aveam voie sa primesc vizite .. dar inainte de a ma decontecta de la aparte pentru a ma lasa sa mor pentru ca altceva nu mai era de facut, medici l.au lasat pe Edy sa intre in salon ..
El se aseaza langa mine si incepe sa vorbească, plângând
- Iubirea mea, te rog, trezeste.te, e tot ce iti cer . Trebuie, trebuie sa te trezesti pentru mine pentru tine pentru familia ta ...
Inima mea batea dar fara sens, stiam ca trebuia sa ma trezesc, trebuie sa o fac, dar nu puteam . Era peste limitele mele. O lupta pe care nu stiam daca o sa o castig, nici macar nu stiam ce pierdeam ..Se intamplase..... ma trezisem .... dupa aproape o luna de coma ... eram vie .. un sentiment putin confuz .. dar totusi.... minunat .
Edy cheama medici. Acestia erau uimiti de trezirea mea ..
Dupa consultatie medici era veseli eram inafara oricarui pericol .Familia mea era fericita.
Eu eram fericita alaturi de Edy .
Dupa inca 2 luni de stat in spital, insfarsit ajung acasa . Era un loc sumbru.. ma vedeam intinsa pe jos langa balta de sânge . Nu puteam sa zic nimic . Buzele mi se deschisera si din el aparu cel mai puternic tipat pe care l.am putut Scoate vreodata .. Nici macar atunci cand eram mica si eram ingrozita de intuneric nu tipam asa de tare .
Edy vine ma ia de brat si ma sprijina de pieptul lui, era minunat, nu mai simtisem acea imbratisare de mult timp, iar acum ca o aveam era minunat . Ma calmasem, parca nici nu se intamplase .Va contiuna ... :*
CITEȘTI
Iubeste acum si..Regreta mai târziu
RomanceViata unei fete de 15 ani se schimba atunci cand ea si familia ei se muta in alt oras cu alte reguli si oameni diferiti , sperând sa gaseasca dragostea adevarata. Dar oare va reusi ? INSPIRAT DIN FAPTE REALE