Doamne atât de mult am dormit? Nu ma mira! Doar dorm pentru doua persoane cred nu e acelasi lucru si la mâncare?
***
Am uitat sa va zic. Aseara dupa ce Jake a adormit am coborât pana la farmacie pentru stiti voi ce . Urc inapoi in casa si tip-til in baie pe varfuri . Ajung desfac testul si stau cam jumatate de ora sa il fac . Daca sunt insarcinata? sunt pregatita pentru asta? indiferent daca sunt sau nu e copilul meu si am de gând sa il tin chiar daca Jake s.ar putea sa nu fie de acord . Dupa 5 minute care au parut ore testul este gata . Emotionata intorc testul si exact cum ma asteptam si pot sa zic exact cum speram este pozitiv. Acum tot ce trebuie sa mai fac este sa gasesc momentul potrivit ca sa ii zic lui tati ( Jake)
****Bagajele le.am facut de aseara deci practic trebuie doar sa astept sa vina Jake iar apoi putem pleca . Corpul meu se schimba burtica imi creste iar asta ma face si mai fericita .
Jake vine si imediat dupa ce imi ia bagajul plecam ..
In câteva ore de condus am ajuns Insfarsit . A fost cel mai urât drum vreodata pe langa faptul ca am vazut orice dublu trebuia sa oprim din 30 in 30 de minute pentru a vomita . Cred deja ca bebe seamana cu tati.
Locul arata superb . Intram in hotel pentru ca deja se facuse seara si eu eram lihnita . Mananc destul de mult uimindu.l si pe Jake . Dupa o masa copioasa merg sa fac dus dar nu cu apa fierbinte nu vroiam sa pateasca ceva bebe . Am avut destul timp sa ma informez ce trebuie facut. Chiar când vreau sa ma ridic doua brate ma ridica si ma invelesc in prosopul moale si ma duce spre patul matrimonial. Partida de amor se consumase iar Jake era pe gânduri
- Iubito de ce de data asta a fost altfel ? O doamne asta e momentul potrivit sa ii zic . Hai Elisa stiu ca poti .
-Pai pentru ca de data asta ai facut.o cu o gravida . Poate ? Spun tot repede fara sa ma gândesc .
-Ce? ! Spune Jake uimit .. esti insarcinata ?
E clar nu cred ca ii convine .. eu tot nu renunt la copil, incep sa tin la aceasta situatie ca sa zic asa .
-Da, spun tusind apoi cum era si normal vine tura de comit de seara fug spre baie dar simt cum cineva imi tine parul imi intorc capul si il vad ranjind pe barbatul vieti mele si vitorul tata al copilului meu.-Iti multumesc pentru vestea asta. Doamne am crezut ca trebuie sa vorbim despre asta pentru ca imi doresc enorm de mult un copil . Imi spune aceste cuvinte apoi ma saruta pe frunte.
CITEȘTI
Iubeste acum si..Regreta mai târziu
RomanceViata unei fete de 15 ani se schimba atunci cand ea si familia ei se muta in alt oras cu alte reguli si oameni diferiti , sperând sa gaseasca dragostea adevarata. Dar oare va reusi ? INSPIRAT DIN FAPTE REALE