Capitolul 19

1K 33 2
                                    

Eram in clubul unde Stateam la masa cu cei mai buni prieteni al fostului meu iubit gândindu.ma la celalalt fost si sarutul lui Mary.
- De ce esti asa timida ?  Ma intreaba Andrei,  unul dintre prieteni . Avea niste ochii superbi de un verde-gri sa nu mai zic de pectorali dar nu se compara cu cei a lui Jake .
-Ăă.. nu sunt. Doar ca inca nu va cunosc .
-Stai linistita,  in curând o sa ne cunosti mult mai bine,  spune David,  pe un ton care lasa de interpretat..
-Bă ai grija cum vorbesti . Ea este cu mine . 
Auzind astea ma inrosesc ca un rac care a facut insolatie, dar era placut .
Tipul acela care statea undeva in stânga noastra tot imi arunca priviri,  iar eu incercam din toate partile sa imi scolar partile corpului . Jake observa si ma intreaba ce am patit .
Nici nu apuc bine sa ii zic ca aud de odata :
-Buna frumos.o!  Nu te.a durut când ai cazut din rai ?
Nu puteam sa cred chiar asa misogin si mitocan  alta fraza nu putea gasi . Pe bune ? imi spun indignata in minte.
-Vrei sa dansam papusa ? Tot pe acelei tot de macho-man prost .
-NU!  Stau bine aici! Spun foarte hotarata.
-Dar eu nu accept un refuz . ! Asa ca vrei nu vrei trebuie sa dansezi cu mine . !!!
-Si daca nu vreau ce imi faci ?
Toti cei de la masa se uitauirati la noi,  iar Jake fierbea de nervi dar inca tacea astepta un moment bun sa riposteze, asa este de când il cunosc .
-Printes.o NU cred ca vrei sa afli ce iti fac,  dar crede.ma nu va fi bine nici pentru tine nici pentru fondul tau apetisant sau cine stie poate o sa iti placa .

Jake riposteaza .
-Auzi mă tu pispiricule .. nu te mai lua de ea si mai bine pleaca,  sa nu te mai vad pe aici daca vrei sa ramai intreg . ii spune pe un ton dur
-Cine esti tu se te bagi intre mine si domnisoara asta frumoasa . ?
-Iubitul ei! !
Wtf! !! Ce? ! A zis ca sunt iubita lui! Omg ce dulce nu cred ca a zis asta doar ca sa imi ia apararea.
-Omule hai lasa.mi.o si mie in seara asta! 
-Ce.  ? Mă tu te auzi vorbind ?
Enervandu.se foarte rau Jake ii sparge nasu' tipului apoi ma ia de mâna si iesim ca doi indragostiti pe usa clubului nu inainte sa ne luam "la revedere " de la cei care au ramas .
-Esti bine?  il intreb eu inca mirata de cele intamplate
-Da!  Nu iti face griji a fost o nimica toata .
-Iti multumesc pentru ca m.ai salvat din situatia "ingerii" :)) .
-Era de datoria mea!
Se apleaca ma ia in brate apoi simt cum buzele lui calde se ating de ale mele provocând cel mai tandru sarut .
Ajugem acasa la el . Ma duc sa imi fac un dus rapid apoi ies imbracata cu o camasa alba pe care o gasesc pe dulapiorul din baie .
Era aproape 1:30 iar Jake nu era de gasit . Cotrobai putin prin camera apoi aud usa deschizandu.se .
-Buna frumoas.o!
-Hey!  unde ai fost?
-Â .. nimic interesant doar am dat un telefon .
Se apropie de mine apoi dintr.o miscare ma trezesc in bratele lui apoi intinsa in pat.
Ma saruta cu tandrete,  pasional coboara in jos spre gât apoi spre sânii .
Tremuram ca in câine care trebuie sa faca baie . Acesta simte si imi spune .
-Stai linistita nu se va intampla nimic in seara asta.
Ma linistesc .
El contiuna cu sarutarile mult timp . Apoi adormim imbratisati

Va continua. :*

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum