Mira karşısındaki adamın bağırmasıyla irkilerek geri çıktı.Öfke ateşiyle alev alev yanan gözlerden bakışlarını çekip seri bir şekilde odayı terk keti.
Aras arkasından öfkeyle "Hadsiz!"diye söylenip yeniden çalışma koltuğuna oturdu.
Odadan çıkan Mira'nın içinde fırtınalar kopuyor, sebep olduğu şeyden dolayı içine sığmayan hüzün gözlerinden taşıp yanaklarına doğru süzülüyordu.
Önünden geçerken henüz kovulduğundan haberi olmayan asistana ıslak gözlerle kaçamak bakışlar atıp "Özür dilerim!"diyerek yanından hızlıca geçti.Binadan çıkarken güvenlikten tarafa bakamadı bile.
Şirketin biraz ilerisindeki bir parkı gözüne kestirdi, parka geçip banklardan birine oturdu.Kendini tutamayıp dakikalarca ağladı.
Kafasını toparlayıp"Onlar için ne yapabilirim ki?Acaba yaşadıkları maduriyeti dergide haber mi yaptırsam?Ama Melih Bey,Aras Demirkan'la uğraşmak istemeyeceği için asla böyle bir işe girişmez.Mahkemeye falan mı başvursak?Ama buna da Nesrin Hanım'la güvenlik yanaşmaz.Böyle güçlü bir adamı karşılarına almak istemezler."Usançlı bir nefes verdi,telefonunu çıkarıp dergiyi arayarak röportajı yapamadığını söyledi.
Biraz daha düşünüp banktan kalkarak otobüs durağına gitti. "Elif'in yanına gidip cinsiyet değiştirmeliyim ve yeniden duygusuz robocopun yanına gelmeliyim."diye mırıldanıp otobüse atladı.Önce eve geçip evdeki babaannesine acelem var diyerek peruğu, sakalı falan alıp bir poşete koydu.Bir de Emre'nin küçük beden kıyafetlerinden bir kombin yapıp yanına aldı.Ayağına göre aldığı erkek ayakkabısını da alıp hızla Elif'in çalıştığı kuaföre geçti.
Kuaföre geldiğinde Elif saç kesimiyle meşguldü .Mira koltuğa oturdu.
"Kolay gelsin."
"Sağ ol,hoş geldin."
"Hoş buldum."
İşini bitiren Elif müşteri gidince Mira'nın karşısındaki koltuğa oturdu.
"Ee nasılsın, bar macerası nasıl geçti?
Birden gözleri dolan Mira "Hiç iyi değilim."deyip dün barda olanları ve bugün yaşadıklarını anlattı.Elif arkadaşına üzülerek "Üzülme artık sen nereden bilebilirdin, basit bir şey için adamın iki kişiyi birden kovacağını."
"Her şeyi hesap etmeliydim.Ama haklısın bu kadar sert,katı ve vicdansız olacağını düşünemedim.Kötü bir niyetim yoktu.O insanlarla yaptığım konuşmayı dergide gerçekten yayınlayacaktık. Melih Bey'in onayını almıştım.Bu durumu meşe kütüğünün odasına girmek için kullanmış olsam da kimseyi kandırmadığım için çok da sorun etmemiştim."
Elif ağlayan arkadaşına bir bardak su uzatıp "Yeter artık ağlama, sen nerden bilebilirdin ki adamın minicik bir şey için gözünü kırpmadan iki kişiyi birden işten atacağını?Madem İsmet olmaya devam etmek zorundasın müşteri yokken hemen seni hazırlayalım.Serpil abla geç gelecekmiş gelen herkese ben bakacağım."
Mira gözlerini silip "Haklısın."diyerek arka tarafa geçip, yanına aldığı şerit şeklindeki beyaz ve uzun kumaşı sıkıca göğüslerinin üzerine sardı.Emre'nin kıyafetlerini giyindi sonrasında.Beline bol gelen pantolonu kemerle daraltıp üzerine giydiği gömleği pantolonun üzerine bıraktı.
Tekrar salona döndüğünde Elif seri şekilde yüz hatlarını değiştirici makyajı yapmaya başladı.Sonrasında peruk ve sakal ve bıyığı da taktı.Aynada kendine bakan Mira "Elif anlamazlar değil mi?"
Elif kendinden emin bir şekilde "Ben bu işin eğitimini alıyorum.Asla anlayamazlar.İsmet'le Mira'nın alakası yok.Sen kendini görmüyor musun?Mira beyaz tenli,İsmet esmer;Mira yeşil gözlü, İsmet siyah.Makyajla burnunu daha büyük gösterdim.Kaşlarını değiştirdim.Erkekler makyaj hilelerini anlayamazlar.Zaten saç,sakal ve bıyık orijinal insan kılı, hiç takma olduğu anlaşılmıyor,eğreti durmuyor.Zaten taklit yeteneğin sayesinde erkek sesini de çıkarıyorsun,İsmet'in sadece boyu ve kilosu uyuşuyor Mira ile ona da yapacak bir şeyimiz yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİTAR
General FictionGeçmişte yaşanan bir günahın rahminde büyüyen bir aşk, doğduğunda katil olur mu?