Kapıyı Emre açtı.Herkese "Hoş geldiniz içeri geçin."dedi.
Aras saatine bakıp "Geç kalırız bir an önce çıkalım."dedi.
Elif'in kardeşi ,on üç yaşındaki Yusuf, Aras'a yaklaşıp "O işler öyle kolay değil koçum gelini odasına kilitledim gelip alabiliyorsan al."dedi.Sonra da koşarak Mira'nın odasına girip kapıyı kilitledi.
Aras şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp gülerek"Ne diyor bu küçük serseri?"diye mıraldanarak çocuğun arkasından gitti.
Elif sinirle "Yusuf! Ne yapıyorsun hardal kafa? Aç şu kapıyı!"diye söyleniyordu.Mira sırıtarak "Karışma çocuğa."dedi.
O ara Aras gelip kapıyı çaldı."İsmin ne senin?"diye sordu.Çocuk lakayt bir tavırla "Yusuf"dedi.
Evdeki misafirler Mira'nın odasının önüne toplanmıştı.
Aras kapının kolundan tutup "Yusuf bence anlaşabiliriz seninle.Gelini vermek için ne istiyorsun?"dedi.
"Vallaha kız evi naz evi.Gelin de sanki dışarı çıkmak istemiyor."dedi,Yusuf sırıtarak.
"Her kapının bir anahtarı vardır.Sen bana istediğin şeyi söyle."dedi,Aras ikna etmeye çalışarak.
Yusuf kısacık düşünüp "Kapının anahtarı iki bin lira."dedi.
Aras arkasında duran Yavuz'a dönüp "Kıdemli sağdıç beş tane zarf ver."dedi.
Yavuz elinde tuttuğu zarflardan beş tanesini Aras'a uzattı.Aras zarfları alıp kapıyı tıklattı."Yusuf sana beş bin lira."dedi.
Merhaba az ve de öz cağnım okurlarım😅Bölüm hazır sayılır.Akşam görüşmek dileğiyle.Umarım herkes müsaittir.
❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİTAR
General FictionGeçmişte yaşanan bir günahın rahminde büyüyen bir aşk, doğduğunda katil olur mu?