özel bölüm

352 17 2
                                    

-taehyungun hastanede kötü olduğu sıralar-

Jimin yaşlı gözlerini silip uzun süre sonra sevgilisiyle görüntülü konuşabilmek umuduyla dizlerinin üzerinde duran pcyi açtı ve skypea girdi.

Arama çaldı.. çaldı ve yeniden çalıp kapandı.

'Buna dayanamıyorum artık hyung uzak mesafe ilişkisi çok zor.'

'Bunu yeni fark etmen gözlerimi yaşarttı.'

Yoongi ayaklarını uzattığı koltuktan kalkıp mutfağa yöneldi.

Bu eve yaklaşık bir ay önce çıkmışlardı. Bu kararı vermek Yoongi açısından zor olsa da Jimin hiç düşünmeden evet demişti zaten sevgilisi uzaktaydı ve fazlasıyla yalnız hissederken bazı şeyleri hyungları sayesinde daha fazla katlanılır hale getirmek istiyordu.

'Sanki benden gizlediği bir şeyler var sanki hayatı o kadar da mükemmel değil. Böyle hissetmek beni çok yoruyor. Bazen babam engel olmasa bir dakika korede durmam ve beni neyin bu kadar gerdiğini öğrenmek için yola çıkarım diyorum.'

'Yoruluyorum hyung. Dün konuşmamızı kaçırmasının sebebi basket maçı değil buna eminim. Hissediyorum, orada onu üzen bir şeyler oluyor.'

'Uzakta olduğu için kuruntu yapıyorsun sadece.'

Jimin bu cümleyi yalnızca hyungunun onu başından atmak için kurmaya lütfettiğini biliyordu. 

Ona Jungkook hakkında hiç bir zaman içini dökemiyordu Taehyung yüzünden çünkü bu konuda hâlâ hassastı.

Diyecek bir şeyi yoktu ikisi de yakın dostuydu ve kendi meseleleriydi bu konuda araya girmek gibi bir düşünceye sahip değildi öte yandan Jungkookla bazı şeyleri nasıl aşması gerektiğini bilmiyordu zaten sosyal hayatında onu zorlayan çok fazla şey vardı ve en azından yolunda giden bir ilişki fena olmazdı.

'Onu özlüyorum' diye ağlamak istiyordu. Yanında olamasa bile en azından onu 7/24 izleyen bir kamera olsa fena olmazdı diye düşündü.

Belki de bir başkası vardır dedi sol omzundaki şeytan.

Bunun imkansız olduğunu biliyorsun Jimin eğer başka birisi olsaydı senden ayrılırdı kookie öyle birisi değil diye araya girdi sağ omzundaki melek.

'Kesinlikle hayır.' dedi Jimin de ona katıldı Jungkook ondan bir şey saklıyor olabilirdi bu kesinlikle onun iyiliği içindi yani muhtemelen öte yandan her şeyi yapsa bile kasıtlı olarak kırmazdı ki  sevgilisi  onu evet evet kesinlikle ona güveniyordu.

Yine de acıyan canına mani olamıyordu ve içindekileri sevgilisine açıklayamazsa patlayıp ölecekmiş gibi hissediyordu çünkü çok çok yoğundu.

Ona fark ettirmeden akan yaşlarını yeniden sildi. Yoongi ortalarda görünmüyordu odasına gitmişti  muhtemelen. 

Jimin telefonu eline alıp sevgilisine mesaj atmaya karar vermişti içinde ona karşı herhangi bir şüphe olsun istemediği için her şeyi açık açık yazmaya karar verdi.

sevgilim

aradım neden bakmadın seni özledim

bu beni üzüyor kook senden böyle ayrı kalmaktan çok daha fazla kırıyor habersiz kalmak benden bir şeyler gizliyormuşsun gibi geliyor

seni sıkmak istemiyorum ama hiç iyi hissetmiyorum

bıktım 

ama seni seviyorum

daha fazla saçmalamamak adına telefonu bıraktı düşünceler onu boğmaya ve yavaş yavaş içine çekmeye başlıyordu bile bu yüzden kitap okudu ve düşünmemeye çalıştı sonraki 4 saat boyunca buna devam etti ve sonraki iki gün sonra artık bir ilişkisinin olmadığını düşünüyordu çaresiz ve kırgın hissediyordu 'her şey buraya kadarmış demek ki' diye düşündü fakat sonra bir mesaj geldi sevdiği adamdan 

'özür dilerim sevgilim'

işte her şey bu  kadar basitti jimin affetti sevgilisini ne olduğunu bile sormadı gururundan bile verdiği bu aşkta aldatılıyor olma ihtimalini bile görmezden gelerek devam etti ilişkisine çoğu kişi için aptallık olan bu durum jimin için güvendi garantisi olmadığı halde koşulsuz ve sonsuz bir güven ciddi bir durum vardı ortada ve o da zamanı gelince öğrenecekti. affetti ve senelerce  bu aşkı ayakta tutan belki sevgilisinin çaresizliklerini görmezden gelecek ve affedecek güce sahip olmasıydı.

SELAM ÖYLE BİR ÖZLEİDM KÖTÜ DE OLSA BİR ŞEYLER YAZDIM ACELE EDEREK DİĞER KİTABA DA HEMEN OLMASA DA BÖLÜM GELECEK AMA YAZDIĞIM MİNİ FİCE DE BAKARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM GÖRÜŞMEK ÜZERE BELKİ YİNE GELİR O YÜZDEN LÜTFEN KÜTÜPHANENİZDEN ÇIKARTMAYIN ÖPÜLDÜNÜZ 4k olmuş burası bu arada çok teşekkür ederim görüşmek üzere

mono no aware 'taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin