-taehyung gittikten bir hafta sonra.-
'expecto patronum!'
'expecto patronum!'
Yoongi yatağının altına girmiş Taehyung'un ona doğum gününde aldığı dumbledor asasını sallıyor ve bir yandan sihirli sözleri söylüyordu.
'expecto patronum!'
'expecto patronum!'
en güzel anını düşün yoongi bu yüzden işe yaramıyor işte
taehyung ile ilk defa denize gittiğiniz gün?
'expecto patronum!'
olmadı
taehyung'a zorbalık yapanları dövdükten sonra küçüğünden aldığı kocaman öpücük
'expecto patronum!'
birlikte ilk kez içtikleri gün
basket maçını kazandıktan sonra yanağını öptüğü an
kampta yer kalmadığı için aynı tulumu paylaştıkları gece
'expecto patronum!'
'expecto patronum!'
gözündeki yaşı tutamadı ve gecenin ilk patlamasını yaşadı
'olmuyor işte'
'olmuyor, bütün bu güzel anılar hepsi.. hepsi o geceki acımın yanında sönük kalıyor.'
Elindeki asayı kenara fırlattı asa yuvarlanıp giysi dolabının içine girdi. Yoongi fena halde ağrıyan başını görmezden gelip uyumaya çalıştı ama bazı şeyleri aklından silip rahat bir uyku çekmek imkansızdı.
Aslında Yoonginin patronus büyüsü için çok ama çok güçlü bir anısı vardı. Yine de onu kullanmıyordu. O son kozuydu eğer yine işe yaramazsa toparlayamazdı bir ruh emici ona bir öpücük vermiş gibi hayatına bir hiç olarak devam ederdi.
Bu yüzden bu anı kalbinin en derinlerinden hiç çıkmayacak hep orada kalacaktı ne zaman ki yolun sonuna gelse ve artık bitti öleceğim dese işte o zaman yine çıkarmayacaktı son nefesini verdiği an işte o an çıkacaktı ve onu kurtaracaktı inanıyordu.
Yoongi bu anıyı seneler sonra Taehyung'u ilk gördüğü an harcamak zorunda kalmıştı ve yere yığılmamasının tek sebebi buydu yine de çok aceleyle verilmiş bir karardı bu zira o durumdan sağ çıkabilirdi ama ileride onu derinden yaralayacak ve hatta ölümün kıyısına getirecek bir çok an olacaktı artık silahsızdı.
3 sene sonra Yoongi ve Taehyung ilk karşılaştığında*
Bazen anda kalmak zordur. Gerçekliği kavramak 'şimdi' bulunduğun zamana sıkı sıkı sarılıp aklını kaybetmemek imkansızdır. Kısaca aklımız durur zaman durur gerçekliği sorgularız Yoongi ise kütüphanede öylece kitaplara odaklıyken 3 senedir görmediği sevdiği karşısına çıkınca ve onun hayal değil gerçek olduğunu fark edince her şeyi bir kenara bırakı ve 5 sene önceki o güzel anıyı sonsuza dek elinden kaybetmek pahasına o an hayatta kalmak için kullandı.
ve fısıldadı
'expecto patronum..'
elinde asası yoktu bu defa kazağının içine saklamış olduğu işaret parmağını hafifçe salladı ve zamanın akışı yavaşladı öyle bir yavaşladı ki Yoongi şimdi tüm o anları yeniden zihninde oynatabiliyordu.
5 sene önce Yoonginin doğum günü*
Hayatında aldığı en değerli hediyeye sahipti Min Yoongi - ya da 2. hediye çünkü ilki Kim Taehyung'un kalbiydi ve onu henüz elde edememişti.-
Bir çapulcu haritası ve Albus Dumbledore'un asası bu iki hediyeyi de her şeyden fazla sevdiği miniği almıştı.
'Kendime de aldım hyung aynı eşyalara sahip olmalıyız bence ama ben Sirius Black'in asasına sahibim.'
'Hem sana' diye fısıldadı ardından 'bir sürprizim var' 'beni takip et'
Taehyung büyüğünün elinden tuttu ve yatak odasına Yoongi'nin yatağının altına soktu.
Şimdi ikisi de birbirine çok yakınken dizleri birbirlerinin üzerinde nefesleri karışırken Yoongi aklını -ve ergenlik hormonlarını- kontrol etmekte biraz sorlanıyordu.
'Son zamanlarda çok üzgünsün.'
sebebi senin sınıftaki o kızla fazla yakın olman
've uzaklaştık, muhtemelen farkında değilsin seni kıran şeye o kadar odaklandın ki aramız açıldı'
çünkü sana daha fazla kapılıp kendimi kaybetmekten korkuyorum ikimiz de harabe olmayalım diye bizim için çabalıyorum
'üzgün olduğum zamanlar sanki karşımda bir ruh emici varmış ve içimdeki bütün mutluluğu benden çekip alıyormuş gibi hissediyorum sonra bütün güzel anılarımdan en güçlüsünü seçip içimden ,expecto patronus, diyorum ruh emiciyi savuşturuyorum ama güçsüz düştüğüm için bir parça çikolata yiyorum ve kendime geliyorum sonrasında zafer benim.'
'İşte bugün bunu öğretmek istediğim için buraya sıkıştırdım bizi. Kimse bilmemeli çünkü bunu hyung bizim sırrımız olmalı bu söz ver. HA BİR DE her anıyı bir kez kullan sonradan etkisini kaybediyor çünkü.'
İki genç serçe parmaklarını birbirine doladı ve sırlarını mühürledi. Yoongi ilk patronus büyüsünü orada yaptı asasını çevirdi ve Taehyung ile yaptıkları çok eğlenceli bir pikniği düşündü.
'Expecto patronum.' diye fısıldadı.
Sanki beyaz bir ışık huzmesi asasının ucundan çıkmış ve etrafında ona ulaşmak isteyen kötü yaratıkları def etmişti.
Uzun zaman sonra gülümsedi Yoongi işe yaramıştı.
Daha sonra bir çok kez kullandı bu büyüyü Yoongi. Güzel anıları tükettikçe üzerine yenilerini kattı ki daha fazla güzel anı oluşturdu ki daha fazla katlanılır olsun bu içinde bulunduğu yaşam.
5 sene sonra Yoongi'nin Taehyungu gördüğü an*
'expecto patronus'
yazar notu: bir anda aklıma geldi yine bence bu bölüm hoştu yüzde 75 fln sindi içime tşk iyi geceler :3 yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen kontrol etmeden atıyorum umarım hatam yoktur