Jungkook:Seninle her şeyi konuşacağım.
(22.38)
Canımın acısı:
Sonunda aklına yazmak geldi mi Jungkook?
Tanrım.. yazmayı unuttuğunu falan düşünmüştüm aylarca.
Ellerin sadece görüldü atıyordu bana. Ne kadar can sıkıcı olduğunu tahmin edemezsin.Jungkook:
Özür dilerim Taehyung, elimde olsa sana yazmaz mıydım ben? O kadar çok sana yazmak istedim ki, sadece korktum.
Korkak bir aptalım ben.Canımın acısı:
Jungkook neden taşındınız? Jimine kaç defa sordum hiçbir şey söylemedi bana, bu kadar önemsiz miydim?
Ve sen neden korktun, bana yazmaktan korkacak ne oldu?Cidden şuan hem çok şaşkın, hem kırgın, hem de biraz mutluyum, lütfen bana bi açıklama ver, bari bunu artık yap.
Jungkook:
Babam Taehyung..
Canımın acısı:
Baban ne Jungkook??
Jungkook:
Babam bizden şüphelenmiş sanırsam beni bayağı bir süre kenara çekip durdu, bağırdı, kızdı.
Öyle bir şey yok değil mi, olamaz dedi.
Başta sessiz kaldım, herhangi bir şey söylemedim.
Bana şiddet uyguladı, annem engel olmaya çalışsada ne kadar karşı çıkabilirdi ki? Etmediği hakaretler kalmadı, çok kırıldım ben. Ama en çok kendime kırıldım, çünkü diyemedim ki biz sevgiliyiz, ne yaparsan yap bunu engelleyemezsin.Tek diyebildiğim; buradan taşınalım ben onsuzda yapabilirim, oldu.
Ama yapamadım Taehyung, tanrı şahidim olsun sensiz yapamadım. İçten içe yedim kendimi, bi' süre odalara kapattım, boktan farksızdım, çok pişmanlık duydum.
Özür dilerim gerçekten çok özür dilerim..
Babama hep bir şeyleri inandırma derdine düşmüştüm, ne kadar dar görüşlü bir adam olduğunu sen kendin biliyorsun.
Bir süre sonra anneme de sıçradı bu şiddet, hakaretler diz boyuydu.. Annem bunlara dayanamadı en sonunda babama boşanma davası açarken buldu kendini, daha yeni boşandılar sayılır 2 hafta falan oluyor.
Babam şuan sessiz sedasız, lakin her an her şeyi yapabilir korkusu üzerimizde hâlâ tekrardan eski evimize taşınmayı düşünüyoruz annemle, zaten buradaki düzene en başından beri ayak uyduramamıştık ya da uyduracak halimiz yoktu..Yazıyor..
Jungkook:
Hayır sus bir şey yazma, devam edeceğim.
Şuan okula gitmiyorum, dondurdum.
Babam o kadar paranoyak oldu ki, evden dışarıya adım atsam senin yanına seul'e kadar geleceğim sanıyor, aslında yapmak çok istedim yanına gelmek o kadar çok istedim ki.. annem için durdum orada, taşınmayı teklif ettiğim için dahi pişmanlık duydum, korkak bir aptalım işte her şey bundan ibaret.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell Me Why | Taekook
Hayran KurguDavranma beni hiç istememişsin gibi. Texting + Düzyazı