3.

218 9 2
                                    

„Julio, što to radiš? Ona je nova." – ljutito mu se obrati, a ja sam odskočila od njega.

„Pusti me, mala je jebena. Želim ju imati." – i dalje uzbuđen, pod utjecajem droge i alkohola.

„Što onda želiš od mene?"- Clara i dalje inzistira da dobije svoje odgovore.

Meni ništa nije bilo jasno, ali slušajući razgovor koji je tekao među njima saznala sam da je on vlasnik i da svaka soba ima kamere. Clara je odlučila to iskoristiti i gledala je sve što smo radili.

„Bravo mala, prvu večer si tu i odmah s vlasnikom." – kazala je namignuvši mi.

„Kako to misliš?" – ništa mi nije bilo jasno. Primijetila sam da je vlasnik, no zašto mi onda namiguje ako je sa njime?

„Sve ću ti objasniti, kada bude vrijeme za to. Možeš nastaviti s Juliom tamo gdje si stala. Imaš potencijala! " – ponovo mi namigne i ugrize se za usnicu onako strastveno.

„Dođi mala, nastavit ćemo gdje smo stali." – obraća se Julio meni, ako da ništa nije bilo.

„Može, ali više nema dodirivanja."

„Mala, želiš li novac?" – upita me.

„Naravno." – odgovorih mu.

„Onda nemoj čekati, bit će kasno ako se ustanem i odem."

U mislima mi je bio novac koji mi je prijeko potreban. Što sada napraviti? Nastaviti ili ne? Moja djevojčica nema što za jesti, baka nema od čega platiti račune. Njena kuća se treba isplatiti. Božeee mooooj koliko je to muka. I pitam se „Zašto se baš meni to sve događa?"

Odlučila sam nastaviti. Počela sam plesati.

 Počela sam plesati

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Približi mi se. Dođi." – penis mu je malo omlohavio, ali on je i dalje bio uzbuđen.

„Učinit ću što god želiš." – rekla sam nepromišljeno.

„Što god želim?"- obratio mi se.

Loše djevojke <- END!Where stories live. Discover now