5

204 7 0
                                    

Zapaljivala sam ga i dalje. Polazeći noktima pokraj njegovog glavića, jezikom po vratu prema dolje. Kako sam se približavala njegovom glaviću to je on moju glavu pomicao bliže ka njemu. Polako sam mu odlučila skinuti bokserice svojim zubima. Kad je njegova mašina skočila, malo je reći da sam se iznenadila. Popila sam još jedan Whisky i nastavila. Podigao mi je glavu i poljubio me onako strastveno da je naša akcija samo ne stavljala. Da, odlučila sam doći i do njegovog penisa. On se samo namjestio.

„Može, uradi to."- rekao mi je uzbuđen, iako pod utjecajem droge i alkohola.

„Gospodaru moj, kako vi kažete." – uzbuđeno sa dahom prema penisu sam odgovorila.

Počela sam da moje usne obuhvaćaju njegov penis. Glavić sam posebno obrađivala, pljunula i dio odradila rukom. Nastavila usnama gore, dolje po penisu.

„Ugrizi me malo." – rekao mi je.

Da, uradila sam i to jako pažljivo. Iako sam pod utjecajem alkohola da bih ga mogla ugristi jako strastveno.

S obzirom da je on bio pod utjecajem alkohola i droge. Trajalo je to. Seksa nije bilo. Zadovoljila sam ga onako kako sam htjela. Kada je bio blizu da svrši.

„Želim da svršim po tvojim grudima, kada nemamo odnose. A najradije bih ti unutra stavio i jebao bi te da bih vrištala kako bih ti pasalo." – jaukajući mi je govorio.

„Može, gospodaru. Po grudima može."

„Nisi se predomislila?"- pitao me.

„Nisam. Obradi moje grudi ." -rekla sam mu uzbuđeno davajući mu do znanja da želim da me po grudima obasipa svojom spremom.

„Uredu, nastavi samo. Želiš li onda u guzicu?" – upitao me.

Moram reći da sam si mislila što odgovoriti jer sam i ja bila napaljena.

„Ovaj puta ćemo to preskočiti." – odgovorila sam mu iako moje uzbuđenje i moje tijelo je također htjelo doživjeti vrhunac. Bila sam vlažna.

„Obradit ću i ja tebe, žeeeeelim to." – govorio je to uz uzdahe.

„Vidjet ćemo."

Moje usne su i dalje zaokruživale njegov penis toliko strastveno da je uslijedio njegov vrhunac.

„Brzo, namjesti se." -rekao mi je.

Namjestio me je kako je želio, obasipao me svojom spremom. Bila sam na podu, otresao je svoj penis uz uzdahe. Bila sam zadovoljna sa sobom kao i on sa mnom. Kako sam ležala na podu, spermom po grudima. Došao je iznad mene, i svojom desnom rukom je počeo dirati moju mačkicu. Imala sam tange na sebi koje su bile vlažne.

„Gospodaru, nemoj. Vlažna sam previše." – kazah mu.

„Ne smeta, pali me to." – pomaknuo mi je lagano tange prema dolje i vidio crtu.

Loše djevojke <- END!Where stories live. Discover now