4.

222 9 2
                                    


Tada sam bila spremna učiti sve!

„Da, ti si moj gospodaru." – pretvarajući se da sam uzbuđena.

Približavam se polako, strastveno prema njemu. Sada sam sama otkopčala gornji dio, lagano tange s prstom zahvatila i rastezala ih s plesom oko šipke. Popila sam Whisky, kojeg nikada nisam prije probala i kako to biva alkohol me je napustio i počeo da radi svoje.

„Vrati se onako kako si bila." – bio je više nego uzbuđen.

Dolazi Clara s Whisky-jem.

Dolazi Clara s Whisky-jem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Ne brini, pusti se. Ako nešto nećeš htjeti, izađi van. Ali moje dopuštenje imaš. Vrijedi probati!" -šapnula mi je na uho, polizala ga i nagnula čašu Whiskija prema mojim ustima. Kada sam ga popila , poljubila me s jezikom. Stavila je svoju ruku na moju mačku i dirala me uz ples da Julio ne bih primijetio da mi Nakon što je rekla ,okrenula se poljubila Julija i otišla namignuvši mi ponovo.

Sve je to za mene novo,ali da..novac je prijeko potreban i pristala sam na to. Od obične plaće kako danas ljudi rade na minimalcu neću moći sve što mi je potrebno!

Sa plesom sam nastavila. Whiski svoje radi. Polako se približavam Juliju.

„Dođi, vidi čeka te on i ja. Ovo još nisam doživio." - uzbuđeno kaže Julio.

„Gospodaru, dolazim." - odgovaram mu kako želim da mu govorim, jer ga je još više to zapaljivalo.

„Zajaši me ponovo."


Bila sam gornjeg dijela. Lagano tangama nastavljam micati uz pomoć svojih prstiju. Malo gore, malo dolje. Uredila sam i svoju mačku. Ostavila sam jednu crtu tanku koja se prožima prema klitorisu. Julio je slinio, ali doslovno. Primio me ponovo sa svojim jakim rukama. Zajahala sam ga i njegova jedna ruka na jednoj sisi ,a druga na guzici. Stisak je bio vruć, strastven. Uzbudila sam se ponovo. Stiskao me i stiskao na svoj uzavreo i vruuć penis. Bradavice su mi skočile i nastavila sam se micati po njegovom penisu. Glavić je ponovo virio van. Vidjevši da sam to primijetila...

„Želiš ga?"- pitao me.

„Ne znam, uzbuđena sam ali ne znam." – odgovorila je sama mu.

„Uzmi ga, ako to želiš."

„Ne želim imati odnose." – kazah mu to s time da sam mu prolazila jezikom od uha prema bradavici.

„Uhhh, ne trebamo imati odnose. Možeš nastaviti s jezikom i prema njemu. Zadovolji me na taj način." – rekavši mi to uz stisak za guzove.

Napraviti to ili ne? Opet mi je novac u glavi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Napraviti to ili ne? Opet mi je novac u glavi. Da, to je prednost i mana tih soba. Zaraditi ili ne.



Loše djevojke <- END!Where stories live. Discover now