9

176 24 5
                                    

-ჩემი გადაწყვეტილებაა არა.
მამა წინ დგება და მკაცრი გამომეტყველებით ,მთელს ოთახს აცივებს, ისედაც პატარა შემოსასვლელია და ახლა უფრო ვგრძნობ როგორ ამიდგა ყალყზე თმები
-ჩემი შვილი შენი საკუთრება არაა.ის ჩემი ოჯახის წევრია, და იმის გამო რომ შენს მამას ასე ვეპყრობოდი,რომელიც სულ სხვა მიზეზიდან იყო გამოწვეული , ჩემს შვილს არ გავრევ.

აი რატომ მიყვარს ეშხიანი მამაკაცები, პირველ ადგილზე მამაჩემია, ვერავინ შეცვლის.

- თუ თქვენ სექსი გქონდათ, მე არ შემეკითხო, თეჰიონთან მოგვარდი.

-აუფ მალადეც მამა.ვამაყობ შენით.
ტაში დავუკარი და განზე დავდექი...
თითქოს ვიცოდი ამას რომ იტყოდა...

-მაშინ წავიყვან!

-ვერ წამიყვან! მე არ მინდა!

გადავწყვიტე რადგან მამა გაჩუმდა ახლა მეც ამკვიღებდი ხმას, ისედაც წრიპინა, ქალის ხმა მაქ და ჩემი ყვირილი რომ გეგეგინათ , გოგინების ტვალეტში ჩხუბს ჰგავდა...
აქ რომ ჯიმინი ყოფილიყო, ალბათ სიცილით სულიერ ზეცაში წავიდოდა და იქიდან ჯოჯოხეტში მოისხვიდნენ...
არ მკითხოთ იქ თუ არ გაჩერდებოდა სად წაიყვამდნენ, ეგ მხოლოდ ერთადერთმა ღმერთმა იცის...

-მინდა, მე მინდა!

-ვაიმე რას მეუბნები, მეც ბევრი რამე მინდა...

აბზუებული დავდექი და ბუტია ბავშვივით ვიქცეოდი...
ჯეონს მაგრა ქინდა ყველაფერი ყელში ამოსული, ეტყობოდა....ქათამი ყელში ქონდა გაჩხერილი და უოვე აღარც ლაპარაკობდა...

-შეგისრულებ , წამოდი.
მოვადრდა და ხელი ჩამკიდა,კინაღამ წავარწყიე
ის კერებისკენ მიმათევდა...ხელზე მკაცრად მკიდებდა, სულს მიმწარებდა...

-ახლავე გაეთრიე ჩემი სახლიდან შე უზრდელო ბიჭო!

ოპაააა ახლა ნამდვილი ქალების ბოია. ქალბატონი დედა ჯეონის წინააღმდეგ, ოღინდ ამ ჯერად ცოცხით...

მე მიდე იმდენად შემეცოდა, იქცე ახლოს გრძელუ ტარიანი ქოლგა მივაწოდე და ცოცხი გამოვართვი ძირს დავდევი და თავი დავუქნიე, მანაც იგივე გააკეტა და ჯერ კიდევ ორი დღის დაწყებული, ტელევიზორში ნაყურები კარატეები გაუკეთა...

სისხლი/დასრულებულიWhere stories live. Discover now