4."ჩამოსახლება..."
-რა მოტყვნა?თეჰიიი რა გჭირსსს?
ნუთუ მე ვაჟიშვილი აღარ ვარ???
-ჯიმინ მიდი ნახე ჩემი ტრაკი!
-რაა? შენ შიგ ხო არ გაქ?რამ გამოგაყლევა?-გეუბნები ნახე ჩემი ტრაკი თქო.
-გადი მომშორდი აქიდან გეი არ ვარ.
-არც მე არ ვარ მარა ნახეეე.იმწამსვე ვხტები და ტრუსიკს ვიხდი.
-ბიჭო შენ ხო არ გააფრინე.მიდი ჩაიცვი.ორი წუთის მერე...
-ჰე მიდი გაშალე,ხო ემასე...
ვაიმე თეჰიონნნ.
-რა იყოოო.
-გიხმარეს? თუ რააესსსს???ანუსი სრულიად გაფართიებული გაქ???!!!
-ვინ მიხმარა???
-მე საიდან უნდა ვიცოდეეე.
-კაი ჩაიცვი ტრუსი,სანამ შენი პროჭი არ ვნახე არ დამაყენე და გეუბნები მთელი უკანალი წითელი გაქ, ეს სიზმარში შენ ხომ არ გიქნია???
-ახლა დავიჯერო მაგას ვიზამდიი???ანუსში ჩემს პენისს როგორ შევდებდი? ეგეთი ლოგიკა არც არსებობს!-ვაიმეეე რა უცნაურიბები ხდებააააააა, არა რაა ,მემგონი წყევლა დაგადეს ან იმ სახლის ბრალია, აუცილებლად!თეჰიონ!დღეს მაგ სახლში უნდა წავიდეთ!
***
მოსაღამოვდა,მე და ჯიმინი გავემზადეთ.
-მოდი მე გავიკეთებ მაგ ჩანთას.-ჯიმინი ეუნბება თეჰიონს...
-ჰა აიღე თუ გაუძლებ.-თეჰიონი ბიჭს გატენილ ჩანთას აწოდებს.
-რა გაქ ამნაირი...
-დანა, თოკი,თოფი,თყვიები,ფანარები,მასკები, რეებიც შენ ჩამაწყობინე...
-მასკები რაღა ჯანდაბად გინდა,ღამის რუტინა უნდა გაიკეთო?
-დებილო სქინ ქერს კი არ ვიკეთებ, საფრთხობელა მასკები დავამატე,იქნებ რო დაგვინახავენ ჩვენც შეგვეშინდება მაგრამ უფრო ჩვენი შეეშინდეთ თქო.
-კარგი შენ როგორც იტყვი.-ჯიმინმა ჩაიცინა და სახლიდან გავიდნენ.თეჰის მშობლები ჯერ კიდევ სახლში არ ეგულა, ამიტომ ახლა შესაფერისი დრო იყო გაპარვისთვის.
საღამო საკმაოდ ჩუმი,სუსტი და შემაშინებელი იყო,ტანში ორივეს ჟრუანტელი უვლიდა თუმცა...
YOU ARE READING
სისხლი/დასრულებული
Romance...საიდან დაიწყო ყველაფერი? -კამერაზე სისხლია!!! 19/09/22 08/05/23