15.სააბაზანო
კლასის გარეთ ცხარე ცრემლების შხაპუნი მესმის,ყველამ უკვე დატოვა კლასიც და სწავლის საათებიც დამთავრდა,წინ ჩემი წლოვანების ბიჭი დამხვდა და წელს ზევით შიშველი იყო...
-ჰეი...-მივუახლოვდი და ძირს დაგდებული შავი საროჩკა მივაწოდე,გალსტუკტან ერთად,
ჩავუმუხლე და მისი დაწყნარება ვცადე...ეს ხომ ჯიმინი იყო, ჩემი მეგობარი...
-ჯიმ...მოდი ჩაიცვი და ყველაფერი მომიყევი...თუ არ გინდა გავიაროთ და რამე ტკბილეული ვიყიდოთ...
მოდი...დაგეხმარები...
-ჯიმინი თეჰიონის დახმარებით დგება და იცმევს, შარვალსაც ისწორებს და თეჰისთან ერთად სკოლის გასასვლელისკენ მიდის...-ოი!-უკნიდან ვიღაცის ხმა ისმის...ჯიმინი გავუშვი, ყურში ჩავჩურჩულე რომ მალე მოვიდოდი და უკან შევტრიალდი,
მაღალი, შავთმიანი კარგი აღნაგობის ტუჩ ნაკბენი ბიჭი დავინახე...
-ჯიმინს ეს შენ გაუკეთე?!
ბოლო ხმაზე დავუღრიალე...ისიც ანერვიულებული ჩანდა...-თეჰიონ!
...
-თეჰიონ...
ბატონი თეჰიონ..?ისევ დედამიწაზე ჩამოვფრინდი, პატარა ხილვები ისევ თავს არ მასვენებს...
-გისმენთ...ამოვღერღე გაკვირვებული...იუნგი...
-დამდეთ პატივი და ჭიქა წყალი მომიტანეთ სამზარეულოდან...
-ეხლავე...ამოვილუღლუღე,ჯონქუქი საზიზღარი თვალებით მიყურებდა, მალევე შევედი სამზარეულოში და წყლით სავსე ჭიქა იუნგის გავუწოდე,მადლობა მითხრა და ჯონქუქის გვერდით დავდექი...ის იჯდა...
-ბატინო ჯონქუქ,მე ქვევითა სართულზე ჩავალ და ადგილს დავათვალიერებ რომ შემდეგისთვის უკვე ნახაზი მოგაწვდინოთ...ჯონქუქი ადგა,სრული სერიოზულობით და ჰოსოკის წინ დადგა....
-უკვე არ არის საჭირო,შევადგინე და მინდა რომ ეს ნახაზი განვიხილოთ, მე მოგაწვდით ინფორმაციას და შემდეგ შეხვედრაზე ყველაფერი იქ განვიხილოთ სადაც საჭიროა....მე წასვლას ვაირებდი როცა ხელი დამიჭირა და ისევ მის გვერდით დამაყუდა,
ყველაფერს მასმენინებდა,ძალიან გამოყრუებული სა დაღლილი ვიყავი მაგრამ ჯონქუქს რომ ვხედავდი ასეთი ამაზრზენი სახით ვფხიზლდებოდი ,
რადგან არ მინდა რომ ჩემი დაუდევრობის გამო სხვაზე იყაროს ჯავრი....ანუ მოკლას...მაგრამ ერთი რომ დავუშვა და იუნგისთან მივიდე და წინ გადავიხედო და ვიზიორო რა მოხდება?
მაგრამ ჯონქუქი ხელს არ მიშვებს და ალბათ დამილურჯდა უკვე...
-დარწმუნებული ხართ რომ აქ აუზს გავაკეთებთ?რადგან ავარიულად ჩანს, და შიგნიდანაც ჩანდეს? ანუ გარეთ რომ იყოს აუზი მაგრამ შიგნიდანაც რომ უყურებდეთ, აკვარიუმივით?
YOU ARE READING
სისხლი/დასრულებული
Romance...საიდან დაიწყო ყველაფერი? -კამერაზე სისხლია!!! 19/09/22 08/05/23