10

162 24 12
                                    

ველაფერი ისევ იმ დღეს...
იმ შავ თეთრიან დღეს ხდება,ყველაფერი აუტანელი და დამაბნეველი რომ გახდა,
უკვე ყველაფერისგან დავიეალე, დავიღალე ყვირილით...

-ანუ არ მოდიხარ?!
მკაცრად მეუბნება ჯეონი და ჩემი გადაწყვეტილება ,თუ რას ვიტყვი თავში უტრიალებს...

-არა!
მეც მკაცრად ვოასუხობ,ი
ვიცი რანაირი ცეცხლოვანი ხასიათი აქვს, მინდა რომ ნავთი დავასხა და უფრო აგიზგიზდეს...რადგან არ მეცოდება, გაუსკდეს გული,როგორც მე მისკდება სულ...

-კარგი, ვნახავთ მოხვალ თუ არა...იცოდე , ფეხებით გათრევ, ერთხელაც თუ გაიფიქრებ ჩემზე სხვა მიზეზით...
მიხვდები რაზეც ვგულისხმობ...

-არასოდეს, ფუ, შეგირცხვეს ნამუსი..., მკვლელო!

...

ასე საშინლად ღამე , ჭაჭანება რომ არაა არავის და ყველას რომ ძინავს მეღვიძება, გული ამოვარდნაზე მაქ და გიჟივით ვარ, ეს მკვლელი , რაებს ჩადის...

ვერ ვიტან, ჯერ რა სექსი რა სექსი, გამაუპატიურა ამ დეგენერატმა, და მამაჩემს ეუბნება არა ჩვენო ვქენითი მაგიო,
მამაც მაგარი რაა, უფფფ...

წავალ წყალს შევისხამ , იქნებ რამე ცოტა მომეშვას...

აბაზანაში შევდივარ და სინათლე ჩამქვრალზე წყალს სახეზე ვისხამ, გული ცოტა დამიმშვიდდა , მაგრამ ახლა პირსახოცს ვერ ვპოულობ ,მიწევს სინათლე ავანთო...

-ვერსად გამექცევი...

სინათლეს ვანთებ თუ არა უკან ჯონქუქი დავინახე, დავინახე როგირ მეცა ყელში და ნემსით რაღაც  გამიკეთა, ნელა ნელა უკვე ძალა გამომეცალა , ვერ შევეწინააღმდეგე და ახლა თავი ისევ მის ბუნაგში ამოვყავი...

პატარა ოთახში სადაც წიმასწარვმეტყველობ და სული ამომძვრება...

-როგორი იყო შენი სიზმარი??

-რა გინდა ჩემგან, რა დგიშავე,არ მიყვარხარ გაიგე გაიგე!

-ენა ჩაიგდეეე(შე ძონძის კუკლაა😀😀)
წინ მოიწია და მკაცრი გამომეტყველებით თვალებში შემომხედა, სიკვდილს შევხედე და წამიერად შიში ვიგრძენი....არტალია ამ დროს პანიკობენ და ტირიან მაგრამ როგორ უნდა იტორო როცა ასე ხარ დაბმული, ტირილით ხომ პირიქით გააუარესებ ყველაფერს?
მაგრამ ამის საუბარს აზრი არ ქავს რადგან არ ვიცოთ ვინ რას გააკეთებს ამ დროს...
მე? მე ამ დროს ვიგინები...

სისხლი/დასრულებულიМесто, где живут истории. Откройте их для себя