1. Parça

1.6K 22 31
                                    

Merhaba, kitaba başlama tarihinizi buraya ekler misiniz?

Bilinmeyen Numara: Hayatınız gitar ve bateri çalmakla geçeceğine biraz da kalbinizle geçse ne dersiniz? Sizlere o kadar bakan kalbine almak için çabalayan kızlara baksanız ve sevgili yapsanız mesela.

Bilinmeyen Numara: Barda arkadaşlarınız en az on kız becerirken sizin sessizce evinize gidip içmeniz hoş değil.

Bilinmeyen Numara: Tamam o kadar kız becermeyin ama sevgiliniz olsun be.

Bilinmeyen Numara: Yanınıza yakışacak güzel bir kız mesela.

Bilinmeyen Numara: Kendimden bahsediyorum bu arada kesinlikle farklı bir kız değil.

Bilinmeyen Numara: Farklı kız olursa ölümlerden ölüm beğensin ama zaten sen de benim kadar güzelini bulmuşken vazgeçeceğini sanmıyorum.

Bilinmeyen Numara: Ben seksi sen seksi.

Bilinmeyen Numara: Bence bizden olur ha.

Bilinmeyen Numara: Tamam yanlış anlaşılma olmasın.

Bilinmeyen Numara: O konserlerde sana düşen kızlardan değilim.

Bilinmeyen Numara: Yanaklarına dudaklarını değdirdiğin anda boşalan kızlardan hiç değilim.

Bilinmeyen Numara: Sana hayran olup uğruna sosyal medya açan kızlardan da değilim.

Bilinmeyen Numara: Fenerbahçe'm varken de telefonumun ekranına resmini koyacak kadar da salak değilim.

Bilinmeyen Numara: Ama seni seksi bulacak kadar gerçekleri inkar etmeyen bir kızım.

Bilinmeyen Numara: Belirgin damarlarınla çaldığın müzik aletine bakıp o parmaklar benim dudaklarıma değsin istiyorum.

Bilinmeyen Numara: O kaslı vücudunuza dokunmak için kendimi zor tutuyorum.

Bilinmeyen Numara: Diyorum ki git elle sonra da kaç ama maalesef ki boyunun egondan daha büyük olduğu aklıma geliyor ve bundan vazgeçiyorum.

Bilinmeyen Numara: Bu arada götünüz de çok güzel beyefendi.

Bilinmeyen Numara: Umarım beni taşıyabilecek kadarda sağlamdır.

Bilinmeyen Numara: Çünkü bugünden itibaren hayatına girdim ve dikkat et fazla ağır taşım.

Bilinmeyen Numara: Ha, sarı lacivert formam da hazır.

Bilinmeyen Numara: Onu giydiğin günü görmek için sabırsızlıkla bekleyeceğim seni.

---

Merhaba, hos geldiniz.

Canım sıkıldıgı ve sesine hayran olduğum çocuğun ilhamıyla yazmaya başladım. Umarım seversiniz.

ATEŞİN KIZI (+18) textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin