Pełnia emocji | 3

1.7K 65 22
                                    

Czas: odcinek 3.
Miejsce: gdzieś na świecie, kryjówka Jake'a.
__________

Czasami ona i jej wiadomości sprawiają, że zastygam, po prostu wpatruję się w ekran, próbując dowiedzieć się, lub wyobrażam sobie... Co? Kolejna próba nawiązania kontaktu?

Skończyliśmy omawiać sprawy Thomasa i Dana. Numer Poke'a - robię notatkę, aby upewnić się, że zapamiętam aby zająć się jego numerem - antydepresanty, dziwna notatka znaleziona w chmurze Hannah, nawet ciało z lasu Duskwood. Czy jest coś, o czym zapomnieliśmy? Nie wykluczam błędów, więc pytam o możliwe tematy. Oczywiście z sekcji "śledztwo". A ona?..

•°•°•°

Ana:
Powiedz mi, jak się nazywasz 🙂
[16:37]

Jake:
Jak się nazywam?
Dlaczego miałoby interesować cię
moje imię?
[16:38]

Ana:
Ponieważ, cię lubię 🤭
[16:38]

•°•°•°

Ona robi to ponownie. Znów pisze dziwne rzeczy, które przyprawiają mnie o zawroty głowy. Mmh... cześć, Ana? Jaki to ma związek z naszym śledztwem? A może naprawdę uważa, że takie bzdury mają teraz znaczenie? Że powiem jej o sobie?
Rozpocząłem pisanie wiadomość. Oczywiście to nie była wiadomość z moim imieniem. Tylko wyjaśnienie, dlaczego nie powinna go znać. Potem kasuje wiadomość. I tak w kółko. Nie mogę znaleźć potrzebnych słów. A potem nowa wiadomość od niej, zmęczonej czekaniem.

•°•°•°

Ana:
Proszę ❤
[16:53]

•°•°•°

Patrzę na tą wiadomość "proszę", potem na to emoji - i czuję coś dziwnego w środku, jakby coś poruszało się w mojej klatce piersiowej. Mam nadzieję, że to nie jest jakaś poważna choroba. Nie coś, co zakłóciłoby nasze poszukiwania.

•°•°•°

Jake:
Mam na imię Jake.
[16:54]

Ana:
Cześć Jake 🙂
[16:54]

Jake:
Witaj Ana.
Staję się nieostrożny.
To nie oznacza nic dobrego.
[16:55]

Ana:
Czy to nie jest wyzwalające?
[16:55]

•°•°•°

Wyzwalające? Może trochę. Chciałbym dokładnie wiedzieć, co ma na myśli, kiedy to mówi.
Powiedz komuś moje prawdziwe imię, otwórz się i zaufaj... Niebezpieczne i nielogiczne działanie. Ale jednocześnie całkiem przyjemnie. Czuje się trochę spokojniej, jakby łatwiej było oddychać. To wszystko jest oczywiście iluzją, jest tylko pobocznym życzeniem gdzieś bardzo daleko od rzeczywistości.

•°•°•°

Jake:
O dziwo, tak.
Jednocześnie otwarcie się przed tobą jest niebezpieczne.
Stawka jest dla mnie zbyt wysoka.
[16:57]

Ana:
Możesz mi zaufać 🙂
[16:58]

Jake:
Chcę ci ufać.
Więc teraz chciałbym dowiedzieć się więcej na Twój temat.
[16:58]

Ana:
Nie lubię mówić o sobie
[16:58]

Jake:
Teraz już wiesz, jak się czuję.
[16:59]

Ana:
Dobrze, zrobię dla ciebie wyjątek
[16:59]

Jake:
Czy spotykasz się z kimś?
[17:00]

•°•°•°

Moje uszy zrobiły się czerwone. Po prostu płoną. Co ja do cholerny robię? Co to za pytanie? Zbyt osobiste. Nie powinienem przesadzać, ledwo się znamy. Nie powinniśmy wiedzieć. W tej chwili mogłaby powiedzieć, że to nie powinno być w moim interesie i miałaby absolutną rację. Błagam o to, ale wiem, że jeśli to zrobi, to będzie cholernie bolało. To uczucie jakby w ciele te wszystkie motylki, które nękały mnie przez ostatnie kilka dni, wybuchły i zmieniły się w szponiaste wrony. Ale ona jest z jakiegoś powodu...

•°•°•°

Ana:
Nie, nie spotykam się z nikim
Dlaczego? 😊
[17:01]

Jake:
Nie wiem.
Ja...
[17:02]

•°•°•°

Jak mogę jej to wyjaśnić, jeśli sam tego nie rozumiem? Po prostu dziwna dziewczyna w dziwnych okolicznościach sprawia, że czuję się dziwnie. I tak po prostu jest...

•°•°•°

Ana:
Tak? 🤔
[17:02]

Jake:
Fascynujesz mnie.
[17:05]

•°•°•°

O Boże... Zaczynam ciężej oddychać. Co jest ze mną nie tak? Dlaczego to piszę? Muszę teraz oczyścić umysł.

Duskwood: Jake's NotesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz