Babamın işleriyle alâkalı İzmirden Bursa'ya taşınmamız lazımdı.Fakat bu karardan ben şikâyetçiydim.Çünkü İzmirde arkadaşlarım,anneannem,halam,teyzem ve okulum vardı.Onları bırakıp gitmek istemiyordum.Ama malesef mecburdum.Akşam 22:40'da Bursa'ya gitmek için yola çıktık.
Sabah olunca
-Baba ne kadar kaldı.(İrem)
-Az kaldı kızım,sabret.(Babam)
-Tamam.(İrem)
Evet malesef çok sabırlı biri değildim.
Yarım saat sonra
Babam bir şirketin CEO'su olduğu için, Bursa'ya gelmeden önce bir Villa satın aldı.Fakat ufak sıkıntılardan dolayı 1 gün daha tadilatta olması gerekiyordu. Bu yüzden dolayı babam 15 katlı binanın 13. katında yer açtırdı. Yarım saat sonra Kayalık apartmanı'nın 13. katına çıktık. Bana verilen büyük bir odaya eşyalarımı yerleştirdim ve ondan sonra da güzel bir uyku çekmek için yatağımı hazırladım.
Üç buçuk saat sonra
Yaklaşık 3,5 saat uyudum ve kalktığımda babam ve annem oturma odasında oturuyorlardı.Babamın yanına gittim ve ona ilk sorduğum şey "okuyacak mıyım?" demekti.
-Kızım Bursa'ya gelmeden önce İzmir'de ben bu işleri de hallettim.Sana bir kolej ayarladım.Orası o kadar güzel ki çok bayılacaksın ve 12. sınıflara özel bir sürü etkinlikler ayarlamışlar çok bayılacaksın. Ha bide küçük geziler var çok seversin sen.(Babam)-Üstelik sadece baban bakmadı ben de baktım çok güzel. Ben çok beğendim umarım sen de beğenirsin.(Annem)
-Umarım ben de çok beğenirim anne.(İrem)
2 saat sonra
Üç buçuk saat uyumama rağmen hala çok uykum vardı üstümü giyindim ve hemen yatağıma yattım.
Aslında hiç bir eşyamı koymadım.Çünkü yarın sabah gidicektik.
Sabah olduktan sonra
Sabah 7.30'da kalktık zaten yol yakındı.Yaklaşık yarım saat boyunca yolculuk yaptık ve evimize geldik. Ev çok büyüktü.
🌸Evin Fotosu🌸
Sabah kahvaltısı yapmamıştık.Bu yüzden dolayı bir restoranda gittik.Birazcıkta buraları gezdik.
Akşam olmuştu ve yarın okul vardı.Babam bana "2 gün tatil yap kızım" demesine rağmen ben okula gitmek istiyordum.Çünkü tıp okumak istiyordum.Bu yüzden dolayı hiç bir dersi kaçırmamaya dikkat ediyorum.
Eve geldik ben üstüme rahat şeyler giyip hemen yattım.
Sabah olunca
Saat 07.45'de çalan alarmımla kalktım.Küçük bir sandviç yiyip evden çıktım.
Okulda
Okula geldiğimde müdürün yanına gidip işlemleri tamamladım.
-Senin sınıfın 12/C kızım.(Müdür)
-Tamam müdür bey. Teşekkür ederim.(İrem)
-Rica ederim,iyi dersler.(Müdür)
Sınıfıma doğru giderken ilk dersin hocası yani edebiyat hocası ile karşılaştım.
-Senin ders saatinde ne işin var koridorda.(Sevda hoca)
-Ben 12/C'nin yeni sınıf öğrencisiyim. Müdür'ün yanından geliyodum.(İrem)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️Okul Aşkı ❤️
RomanceOkulun ilk gününde karşılaştığım çocuğun ilk "okul aşkı"'m olacağını nereden bilebilirdim ki. /Kurgudur\