Yüzümü yıkamak için tuvalete doğru gidiyordum. Birisinin bana çelme takmasıyla yere düştüm. Arkamdan bi kızın güldüğünü duydum. Arkama baktığımda Buse bana gülüyordu. Fakat bir tek Buse gülmüyordu. Kısa boylu,siyah saçlı kız(Yaren) ve orta boylu,esmer kız(Gaye) kolmudan tutup kaldırdılar. Ardından beni tuvalete doğru götürdüler. Tuvalette birisi'nin olup olmadığını kontrol ettikten sonra Buse konuşmaya başladı.
-Evet,Görkemle birlikte olmanın bir sebebi vardır herhalde.(Buse)
-...(İrem)
-Bak sana bir defa sorcaz. Görkemle sevgili misin?(Gaye)
-Ben Görkemle sevgili olsam bile size ne?!(İrem)
Diyerek tuvaletten çıktım ve doğru sınıfa gittim. Görkem,Berk ile oturuyordu. Ben gelir gelmez Görkem ayağa kalkıp yanıma gelicekken Müdür geldi.
-Çocuklar Kimya hocanız raporlu. Bu dersiniz boş geçicek. İsterseniz dışarıya çıkabilirsiniz.(Müdür)
Herkes çıkmaya başlamıştı. Sadece ben ve Görkem kalmıştık. Sadece ikimizin olduğunu görünce kalktım. Sınıftan tam çıkacakken Görkem kapıyı tutmasıyla kapıya yaslandım.
-Birazcık konuşabilirmiyiz.(Görkem)
-Benim seninle konuşacağım birşey yok. Daha gelir gelmez bana yaşattığına bak.(İrem)
-İrem...çok haklısın. Daha ilk günden sana yaşattığım şeye ben bile inanamıyorum. Özür dilerim.(Görkem)
Buse'nin kapıyı sertçe açmasıyla Görkem'in üstüne yaslandım. Görkem ise benim belimi kavramış kapıya bakıyordu.
Buse ise bizi gördüğünde dona kalmıştı.
;\Gaye ve Yaren ise eşofmana:D
Ya şu olayıda esprinle mahvettin ya helal olsun 👏👏
Her neyse Buse,Gaye ve Yaren bizi gördüğünde çok şaşırmıştı.
-Siz...yoksaaa...burada şey mi yapıyordunuz....(Yaren)
-Yareeen!(Gaye)
-Gaye!Al şu Yareni elimden bir kaza çıkacak.(Buse)
-Tamam Buse. Sana tavsiyem....bunların yanında çok durma...(Gaye)
-Beni cafe'de bekleyin.(Buse)
-Tamam.(Gaye)
-Görkem?!...ilk günden bu kızla.....ne ara(Buse)
-Buse!......(Görkem)
-Buse!biz sevgiliyiz...şaka yok!(İrem)
-😳(Görkem)
-😠(Buse)
Buse'nin bize kızgın bakışlarıyla birlikte kapıyı sert bir şekilde kapayıp sınıftan uzaklaştı. Bu dediğime ben bile çok şaşırmıştım. Anlayın çok sinirlenmiştim Buseye. Şimdi diyeceksiniz ki;
- Bu nasıl bir olay ne ara ne gerçekleşti?
Diyeceksiniz. Vallaha ben de öyle diyorum. Ne ara ne oldu.....her neyse ben devam edeyim.
-Görkem!?sevgili falan değiliz tamam mı?!Buse kudursun diye öyle bişey dedim.(İrem)
Diyerek Görkem'in yanından gittim. Bahçede boş bir bank bulup oraya oturdum. Daha sonra omuzuma birisinin dokunmasıyla silktim.
-Merhaba
-Merhaba...da.....siz kimsiniz?(İrem)
-Ben Koray. Dersimiz boştu dolaşıyordum uzaktan seni gördüm mutsuzdun. E benim de bi huyum var..mutsuz bi insan görünce dayanamıyorum..sorayım dedim.......a tabi bi sorun olmazsa.(Koray)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️Okul Aşkı ❤️
RomanceOkulun ilk gününde karşılaştığım çocuğun ilk "okul aşkı"'m olacağını nereden bilebilirdim ki. /Kurgudur\