9.bölüm

539 17 65
                                    

Annem çay hazırlamıştı. Yanınada tuzlu kurabiye yapmıştı. Abim o kadar soru soruyoduki daha çok ben bunalıyorum. Bütün sorularındada ben varım. Nerden tanışıyorsunuz, irem'le ilişkiniz ne?, İrem'in Arkadaş ortamında kim var? Vesaire. Koray ve görkemin birlikte gelme sebebi ise bugün basketbol takımında tanışmışlar. Ama sanki sanarsın yıllardır arkadaşlar. Görüyormusunuz koray beni sattı. Vay bee. Senden beklemezdim koray.

Malesef abimin milyonca sorusu akşam 15:16'ya getirdi. En sonunda koray,"ya biz artık iremciğimle kalksak he?" Lan! Koray. SeNiN yApAcAğIn İşİn BeN.. EşŞoĞlUsU. AnAaĞan. Naneyi yedik. Görkeme baktığımda gözleri fincan gibi açılmıştı. Aynı benimde. Abim koray'ın üstüne yürüyerek,"lan..sen.sen ne diyon oğlum. Canına mı susadın sen...lan irem...ne diyo lan bu..iremcim falan?" Koray,"abi valla öyle bişey yok. O benim kardeşim gibi. Samimiyetten öyle dedim. Hem zaten yanlışlıkla söyledim. Yemin ederim öyle bişey." Abimin önüne durarak,"Tamam abi sakin ol. Hem doğru. Yanlışlıkla öyle demiştir. Sen hadi güzel güzel bilgisayarda oyununu oyna kahveni iç rahatla. Hem bizde gidelim olurmu."dedim. Odasına doğru götürürken bi yandan koraya işaret parmağını sallayarak,"bak oğlum ikinizinde gözüm üzerinizde. Hele biriniz iremle...ilişki..anladınız siz. Öyle bişey olsun. Varya...neyse o zaman...."demesine izin vermeden kapıyı yüzüne kapattım. "Koray. Ya sen niye iremcim diyosun. Zaten kıl kapıyo." Koray"ne bileyim ağzımdan kaçtı." "Ay umarım anneme söylemez". Görkem,"kurtulmuşken gidelim hem zatenbizimkileri çok beklettik" "bizimkiler?

Koray görkemle tanışayım derken görkemin kankalarıylada tanışmış. Ey koray. Görkemin arabasıyla cafe'ye doğru yol aldık.

Görkemin arabası

✨ŞaKa LaN şAkA,gÜl DiYe✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✨ŞaKa LaN şAkA,gÜl DiYe✨

Cafenin önüne geldiğimizde kemerimi tam çıkartcaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cafenin önüne geldiğimizde kemerimi tam çıkartcaktım. Yok. Düğmeye basıyorum olmuyo. Koray çoktan arabadan inmişti. Önde olduğum için görkemde hayli hayli beni farketmişti. "Noldu?" "Kemeri açamıyorum." "Dur bi bakayım." Şoför koltuğundan bana doğru uzandı. Çok yakındık. Nefesini yüzümde hissedebiliyorum. Göz göze geldiğimizde vücudumun yandığını hissedebiliyorum. Görkem bir anda gülmeye başladı. Görkem,"neden yanakların kızardı." Tekrar gülmeye devam etti. Sonra önüne geri dönüp,"bu arada yanlış yere basmışsın. Düğme burda."diyerek düğmenin yerini gösterdi. "Sağol." Arabadan indiğimde cafe"ye girdim. Görkemde peşimden geliyodu. Kısa bir selam verir vermez lavaboya gittim.

"Of ya okadarmı kızarmışım." Resmen domatese dönmüşüm yaa.

Yüzümün kızarıklığı yavaş yavaş gitmeye baslıyor. Bende içeri girdim. Boş bir sandalyeye oturup önümdeki latte'den bir yudum aldım. Mert,"selam. Ben mert."diyerek elini uzattı. "Bende irem." Elini sıktıktan sonra diğerleriyle de tanıştım.

Sohbetleri acayip sarıyor. Tabi basketboldan bahsetmezlerse. Çünkü oynayamıyorum. Yani bukadar boyla nasıl oynayabilirimki. Oynayamadığım içinde sevmiyorum. Arada sırada basketbol'u konuşunca cafe'yi gözetliyodum.

Aaa basketboldan fazla bahsetmiyolar dedim,demez olaydım. Yarımsaatten beri basketbol konuşuyolar.

Görkem,"irem, biz basketbol sahasına gidiyoruz geliyomusun." "Tamam. Geliyorum."

2 araba vardı. Bir arabada görkem,ben,serhat,mert vardı. Diğer arabada da koray,yağız,oğuz,berk.

Buda berk aqimizin arabası✨

Basketbol sahasına geldiğimizde boş bir banka oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Basketbol sahasına geldiğimizde boş bir banka oturdum

Yağız,"irem. Sende oynasana,4'e 4 olalım." "Ben oynamayı bilmiyorum ki." Serhat,"ya bişey olmaz. Hem öğrenmiş olursun." "Oynayamadım diye kızmak yok ama." Koray,"tamam söz. Hadi gel."

Bi takım kuramadılar. Yarım saatten beri ayakta dikiliyom.

Şükür bi takım kurabildiler.

1.takım=ben,serhat,yağız,berk.

2.takım=koray,görkem,oğuz,mert.

Başladı...

Ya bana hiç topu atmıyolar yarım sa...aha top bana geldi. Karşımda görkem,sağ tarafımda koray. Bunlar etrafımı sardılar yaa. Geriye doğru gideyim derken ayağım,ayakkabı bağcığıma takılınca,tam geriye doğru düşecekken görkem belimden tutup kendine doğru çekince,yanağım boyun girintisine dayandı. Geei çekildiği de herkes şaşkın şaşkın bakıyodu. "İrem ben senin!"

LAN!ABİM!ŞİMDİ S*ÇTIK!

Arkadaşlar bölüm kısaydı. Haklısınız. Şimdi bana kızıcaksınız ondada haklısınız. Ama yeni bölüm haftaya salı değil bu hafta falan gelcek. Belkide gerçekten haftaya sjsnsknx. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.

Benim bir kitabım daha var "intikam" bana destek olursanız beni çok mutlu edersiniz.

Kendinize iyi bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendinize iyi bakın. Görüşürüz.😘😘💗

❤️Okul Aşkı ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin