Dün neydi öyle ya. Ama ben o busenin a...neyse hiç uğraşamam. Odamda oturmuş resim yapıyorum. Aslında güzel çiziyorum desem egolu olcam ama umrumda bile değil.
Telefonumdan mesaj gelmesiyle resim çizmeyi bıraktım. Gelen mesaj koraydandı.
"Fıstık. Napion."
"İyi sen"
"İyi diyelim iyi olalım. Bugün hava güzel gel dışarı çıkak."
"Aslında benimde canım sıkıldı, anneme söyleyim. İzin verirse gelirim."
"Tamamdır. Bekliyom"
"Tamam"
Bugün hava sıcaktı. 22°C. Baya sıcak. Annemin yanına koşarak gittim. "Annem canım annem." "Tamam hadi söyle." Nasıl anladı ya. "Anne ben arkadaşımla dışarı çıkabilirmiyim?" "Hangi arkaşınla?" "Koray. Ama daha seninle tanıştırmadım." Annem erkek bir arkadaşım olmasına karşı değil ama hiç tanıştırmazsam o zaman birazcık kızar. "En kısa zamanda beni onunla tanıştır." "İstersen ben buraya çağırayım sen onunla tanışırsın ordan gideriz." "Gelsin ama...az sonra kimin geleceğini unuttun galiba." Kim ya. Kim gelcekti? Anaaaa. Abim. Ben size söylemeyi unutmuşum. Benim bi abim var. Can sıkıntısından arkadaşlarıyla 1 haftalığına kampa gitmişti. Ve az sonra o gelcek. Şimdi diyceniz "e gelsin ne olcak" benim abim...erkeklerle arkadaş olmama karşı. Eğer öğrenirse evde 2.dünya savaşı çıkıyo. Ben biraz abimden bahsedeyim. Benden 3 yaş büyük. Arkadaş gibiyiz resmen. Mesela hep mahalle parklarına birlikte giderdik. Arkadaşlarıyla dışarı çıkıcak,onca erkeğin arasında tek kız olarak bende gelirdim. Okadar yakınız yani. Bide çok kıskanç birisi. Hele hele bana karşı. Hayatımda onun yüzünden hiç sevgilim olmadı(ama onun...ohoo). Bir kere bi çocuktan hoşlanıyodum. 15-16 yaşlarımda. Onu annemle tanıştırmak için eve getirmiştim. O akşamda ona çıkma teklifi edicektim. Abim bunu bi gördü. Çocuk korkudan evden kaçtı. Yani şöyle kaçtı. İrem ben bi tuvalete gideyim dedi. Bende tamam dedim. Tuvalete değil eve gitmiş. Aslında abimi seviyorum ama bazen ağzının ortasına uçan tekme atasım geliyor. Bi dakka bende vardı galiba abimin fotoğrafları. Şimdi bende abimin ve abimle benim ne kadar fotom varsa hazır olun hepsini göstercem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️Okul Aşkı ❤️
RomanceOkulun ilk gününde karşılaştığım çocuğun ilk "okul aşkı"'m olacağını nereden bilebilirdim ki. /Kurgudur\