İrem'in Anlatımıyla
Aralandığında başımda Koray ve Görkem vardı. Görkem benim uyandığımı görünce üzerinden bir yük kalkmış gibi rahatladı. Koray'ın bana ilk sorduğu soru şuydu."İyimisin?"dedi."İyiyim. Bişeyim yok." Onunda içi rahatlamıştı. Görkem,"Kızım sen niye bayıldı ki? Amma korkak çıktın."dedi sırıtarak. Aptal şey. Bide bana korkak diyo." Korkudan bayılmadım ben."dedim sinirle. Görkem,"Neden bayıldın o zaman?"dedi gene sırıtarak." Klostrofobim var. Depo dardı,karanlıktı bide kilitlendiğimiz için daha çok fenalaşmama sebep oldu."dedim sakin kalmaya çalışarak. Benim klostrofobim çook küçüklükten gerçekleşmiş. Nasıl gerçekleşti ne oldu hiç hatırlamıyorum. Annemlere sorduğumda telaşla "hatırlamıyorum" diyip konuyu değiştiriyordu. Kim bilir bana ne oldu. Koray," Bilmiyodum. Çok zor abi yaa. Böyle hastalıkların olması."dedi hafif üzülerek." Evet,zor."dedim Koray'a hak vererek. Görkem,"Neyse sen iyisen ben gidiyorum."dedi revirden çıkarak.
...
1 ders girmemiştim ve gayet iyiydim ama Koray beni salmadı. Ama bu derse girmek için ayaklandığımda Koray konuşmaya başladı." Diyorum bir ders daha..."devamını getirmeden elimle ağzını kapattım." Hayır bu der gircem tamam mı?"dedim ve elimi ağzından çektim. Koray," Tamam peki. Şimdiki dersiniz ne?"dediğinde düşündüm. Telefonumu cebimden çıkardım ve ders programına baktığımda "beden" yazıyordu. "Beden" dedim. Koray," Bak kendini yorma."dedi saçımı okşayarak. "Tamam ama şimdi derse yetişmem lazım."dedim ve yanından ayrıldım. Soyunma odasına giderek üstümü değiştirdim ve spor salonuna indim. Okulun popüler üçlüsü bana bakarak gülüyordu. Onlara göz devirerek tribünlere baktım. Görkem ve 6 kişilik arkadaş grubu ile oturuyordu.
Serhat
YağızOğuz
Mert
Berk
Bir arkadaş grubu neden bukadar yakışıklı olur anlamıyorum. Oturduktan 2 dk sonra hoca geldi ve sıralara geçtik. Ben sıramı bilmediğim için bir kızın yanına geçtim.
Kumru
Kolları çok inceydi, benimle aynı boyda gibiydi ve çok güzeldi. Yanına geçtiğimde bana gülümsedi ve önüne söndü. Ahmet Hoca," Çocuklar bugün koşu yapcaz. Fazla uzatmaya gerek yok. 4 tur koşucakaınız. Başlayabilirsiniz."dedi ve herkes koşmaya başladı. Ahmet Hoca," Çocuklar siz koşmaya devam edin ben geliyorum."dedi ve gitti. Gider gitmez Gaye ve Yaren voleybol toplarının olduğu sepete gittiler. İkisi de birer tane top alıp koşu sırasına geri girdiler. Aldırış etmeden koşmaya devam ettim. Birisinin çelme takmasıyla yere düştüm. Buse,"Aaa sen düştün mü du ben sana yardım edeyim."zorla olsada beni kaldırdı Gaye ve Yaren bana tam topu atıcakken Görkem önüme geçerek kollarını bana siper etti. Gözlerimin en derinine baktı. Utandığımdan dolayı hemen gözlerimi çektim. Ama o hala bana bakıyordu. Daha sonra hiç birşey demeden tribünlere doğru yöneldi ve oturdu. Berk," İyi misin İrem?"dedi."İyiyim, teşekkürler."dedim ve tebessüm ederek Görkem'in yanına diğerleri ile gitti. Herkes bana bakıyordu. Zil çaldı ve sınıfa gittim.
...
Eve geldiğimde annem bana yemek hazırlamıştı. Yemeğimi yedikten sonra hemen odama çekildim. Tarih ve Edebiyat defterlerimi çıkararak konu tekrarı yaptım.
...
Daha sonra test kitaplarını çıkarttım.
...
Ders çalıştıktan sonra cam kenarına çekilip en sevdiğim kitap "Karantina"yı okudum.
...
Çoktan güneş batmış hatta saat 20:30 olmuştu. Yatağıma geçip laptopumu aldım ve tam açıcakken saatler sonra ilk defa aklıma annem ve babam geldi. Oturma odasına gitti ve annemin yanına oturdum. Babam," Şükür odadan çıktın."dedi gülerek." Ne yapatım baba. Derslere odaklanmam lazım sınavlar var." Annem," Doğru söylüyorsun kızım sen çalışmaya devam et."dedi gülümsedi. Aklıma bir anda yarın olucak kamp gezisi geldi. Hemen babama döndüm." Babaaa."derdemez hemen cevap verdi. Babam," Söyle bu sefer ne istiyorsun."dedi bıkkın bir şekilde." Nerden anladın yaa." Babam," "Babaaa"dediğin için. Sen normalde böyle bir ses tonuyla konuşmuyorsun. Hadi söyle ne istiyorsun."dedi." Tamam söylüyorum. Ben....yarın.....kampa gidebilir miyim?" Babam," Okul etkinliği mi?"dedi sorar bir ifadeyle." Evet"dedim. Babam," Tamam git."diyince havalara uçtum." Teşekkür ederim canım babam."dedim. Annem," Kaç gün kalcaksın?"dedi." 2 gün" Annem,"İyi ozaman erkenden yat sabah dinç kalk."derdemez odama doğru koştum. 2 günlük kıyafetler hazırladım ve pijamalarımı giyip yattım.
Hikâye burda bitti. Yorum atmayı ve oylamayı unutmayın.
5.bölümde görüşürüz ❤️
zdeneylul ❤️
Sahrarnek ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️Okul Aşkı ❤️
RomanceOkulun ilk gününde karşılaştığım çocuğun ilk "okul aşkı"'m olacağını nereden bilebilirdim ki. /Kurgudur\