Bilinmeyen numaraya söylediğim gibi maça gelmiş ve her dakikasını izlemiştim. Kim olduğunu merak ettiğimden saha içi ve loca kısmındaki herkese göz gezdirmiştim.
Belki de burada yoktu bile ama bunu yapmıştım.
Şimdi ise bizim takım ve Real Madrid'ten birkaç oyuncu dahil yemek yemeğe gidiyorduk.
1 saat içinde mekana gelmiş yemeklerimizi söylemiş ve sohbete başlamıştık.
Antonella'nın da burada olması canımın sıkılmamasını sağlıyordu.
Yemekler geldiğinde ise erkeklerin sohbetine bizde dahil olmuştuk.
Neymar, Marcelo ile atışıyordu bir pozisyon hakkında abim ile Cristiano ise gol krallığı hakkında konuşuyordu.
Yemekler bitene dek futbol muhabbeti sürmüş kalkmaya yakın Marcelo "Keila sen nasılsın?" demişti.
Ona dönüş gülümsemiş ardından da "İyiyim sen nasılsın?" demiş ve onunla sohbet etmeye başlamıştım.
Onun ardından da Cristiano ile biraz sohbet etmiş tam o sırada da ise yeni bir bilinmeyen numaradan mesaj almıştım.
Cristiano:
Cristiano: koca stadta beni araman çok hoştu.
Cristiano ile konuşmamı bitirdiğim gibi mesajı açmış ve hızlıca cevap yazmaya başlamıştım.
Keila: seni aramadım
Cristiano: yapma seni gözlerimle gördüm.
Keila: yanlış görmüşsün.
Cristiano: böyle bir güzelliği yanlış görecek kadar yaşlanmadım henüz.
Telefondan kafamı kaldırıp buradan birimi diye göz gezdirdiğimde Cristiano ile göz göze gelmiş ona gülümsemiş tekrardan telefonuma gömülmüştüm.
Bizim takımdan değildi o kesin.
İçimizden biri olmasında imkansızda çünkü tribünden çekilmiş bir resimdi.
Ama bir tutarsızlık vardı.
Madem bir futbolcuydu o Barça tribününde başka bir takımın oyuncusunu anlayışla karşılamazlardı.
Keila: yakalandın bilinmeyen
Cristiano: ne demek istiyorsun.
Keila: sevmediğin şeyi yaptın bana yalan söyledin.
Cristiano: yalan söylemedim.
Keila: madem bir futbolcusun hemde bizim takımdan değilsin sence seni o tribünde anlayışla karşılarlar mıydı ya da sen bir futbolcu olsaydın neden tribünde olurdun?
Cristiano: akıllısın
Cristiano: ama fotoğrafı başkasına çektireceğimi düşünmeyecek kadar da saf
Keila: o zaman yine yalan söyledin.
Keila: çünkü fotoğrafı sen attın ve ordayım demek içindi başkasına çektirdiysen orada değilsin demektir.
Cristiano: hala anlamıyorsun
Cristiano: çünkü sahadaydım.
Keila: seni engelleyeceğim
Keila: benimle dalga geçmeyi bırak.
Keila: bizim takımdan değilsin o zaman real madrid'tensin nesin amk Ronaldo mu?
Keila: adam karşımda sakince yemeğini yemese o sanardım o da akıl sağlığımı kaybetmiş olsam.
Cristiano: Ronaldo karşındaysa o olma ihtimalim sence kaç?
Keila: 0
Cristiano: aferin akıllı bebek
Cristiano: ama Ronaldo olmamı istiyor gibisin.
Keila: O abimin en büyük rakibi farkındaysan
Cristiano: Evet farkındayım ama bu onu sevmemeyi gerektirecek bir durum değil.
Keila: onu sevmemi istiyor gibisin.
Cristiano: siktir et Ronaldo'yu beni sevmeni istiyorum.
Keila: Ronaldo'yu sevme ihtimalim tanımadığım birini sevme ihtimalimden daha yüksek emin ol.
Cristiano: Ama beni tanıdığın gerçeği.
Keila: Real Madrid'li hiçbir oyuncuyu sevmeyeceğim.
Cristiano: büyük konuşma
Keila: konuşuyorum çünkü kendimi biliyorum.
Cristiano: tabiki biliyorsun.
görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Short StoryKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...