Parti gecesinden sonra Neymar ile asla muhattap olmamış birbirimizi instagramdan takipten de çıkmıştık böyle olmasını o istemişti bende onun isteğine karşılık aynı tavırla karşılık veriyordum.
Partinin üstünden 2 hafta geçmişti ve ben Cristiano ile gerçekten bişeyler istediğime karar vermiştim bu nedenle aramızdaki tüm gelgitleri kaldırmak amacıyla Madrid'e gidip onunla görüşmüştüm şuan flört ediyorduk ve bunu abimlere de söylemiştim sonuçta yine benzer olaylar yaşamak istemezdik.
Yakın zamanda bir ödül gecesi vardı ve Cristiano beni onunla gitmem için çağırmıştı tabiki gidecektim ama ödülün kime verileceği belli değildi kaldı ki ödüle aday olanlardan biri de abimdi kimi destekleyeceğimi daha doğrusu desteklemem gerektiğini de bilmiyordum hiçbiri yetmemiş gibi öbür aday da oylama ile Neymar olmuştu.
Ama sonuç olarak kim kazanırsa kazansın gerçekten iyi olan kazanacaktı hepsi bu ödül için fazlasıyla çalışmışlardı.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp biraz evimle ilgilendikten sonra biraz alışverişe çıkmaya karar vermiştim hızlıca hazırlanıp evden çıkmış 1 saat kadar bir süre sonra da alışveriş merkezinde olmuştum.
Orada fazlasıyla vakit harcadıktan sonra Anto ile buluşup birer kahve içmiş ve biraz da dedikodu yapmıştık ardından da ben daha fazla dışarıda takılmayıp eve dönmüştüm.
Eve geldiğimde Cris de eve gelmişti ve beni görüntülü aramıştı.
Cris: Neler yaptın güzelim?
Keila: Hiçbir şey bütün gün öylesine gezdim.
Keila: Sen neler yaptın?
Konuşmamı bitirip kendimi koltuğa atmıştım.
Cris: İdmandaydım hem de bugün çiftti.
Cris: Fazlasıyla yoruldum.
Keila: O zaman çok oyalanmadan uzan yarında idman vardır.
Cris: Evet var.
Keila: Junior nasıl?
Cris: Ah o çok enerjik bugün onunda idmanı vardı ve eve geldiğimde hala top oynuyordu.
Keila: Senden daha iyisi yetişiyor yerini kaptırmamaya bak.
Cris: Daha yolun çok başında ayrıca eksikleri de var.
Keila: Onu bu kadar yorma yaşıtlarından fazlasıyla iyi olduğunu biliyoruz.
Cris: Evet öyle ama eğer gerçekten bişeyleri başarmak istiyorsa daha iyisi olmalı.
Cris: Benim oğlum olduğu için değil gerçekten iyi olduğu için iyi kulüplerde oynamalı.
Keila: Cris karışmak istemiyorum ama onu biraz fazla sıkıyor gibisin.
Keila: O elinden geleni yapıyor.
Keila: Bırak da futbol ile beraber çocukluğunu da yaşasın.
Cris: Her neyse Junior hakkında daha sonra konuşabiliriz.
Cris: Törenin saati belli oldu akşam 9 da olacakmış.
Cris: Benim almaya gelmemi ister misin ya da uçağı da yollayabilirim.
Keila: Aslında abimlerle gelebilirim ne de olsa o da gelecek.
Cris: Büyük rakibim nasıl unuturum ki?
Bunu gülerek söylemiş ve ardından hemen konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Historia CortaKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...