1,1

1.3K 78 64
                                    

Gerard'ın partisine gelmiş ve kimlerin olduğuna bakınıyordum.

Tanıdığım tanımadığım bir sürü insan vardı.

Cristiano'nun görüp yanına gittiğimde beni fark etmiş ve sarılmıştı.

Cristiano "Nasılsın bakalım?" dediğinde gülerek "İyiyim sen nasılsın?" demiştim aynı şekilde o da "İyiyim." dediğinde o günden ve futboldan biraz sohbet etmiştik.

Daha sonra Gerard bir konuşma yapmış sonrasında herkes eğlenmeye devam etmişti.

Ben hala Cristiano'nun yanındayken yanımıza tanımadığım ama Cris'in tanıdığını anladığım bir kadın geldi.

İkisi sarıldıktan sonra kadın bana başıyla selam vermiş sonrasında onunla konuşmaya başlamıştı.

Onların konuşmalarını dinleyecek değildim yanlarından ayrılıp Suarez'in yanına geçmiştim.

Luis "Selam en sevdiğim arkadaşımın biricik kardeşi." diye dalga geçtiğinde gözlerimi devirmiştim.

O ise "Tamam tamam kızma." demiş ve kolunu atmıştı.

"Kızmıyorum." demiş sonrasında Cristiano'nun olduğu tarafa bakmıştım. O kadın hala oradaydı ve fazla samimilerdi. Cristiano ile göz göze geldiğimiz de hızlıca gözlerimi kaçırmıştım.

Luis "Keila hayırdır Cris ile?" dediğinde bakışlarımı ona çevirmiştim. "Bişey olduğu yok biliyorsun abimle ikisi arkadaş bende selam verdim." demiştim.

O da "Evet o yüzden yanıma geldiğinden beri adamı ve yanındaki kadını kesip duruyorsun." demiş ve sırıtmıştı.

Ben de "Ne demeye getiriyorsun Luis?" dediğimde o da aynı yüz ifadesiyle "Belki de ondan etkileniyorsun." demişti.

Kolunun altından çıkıp " Saçmalıyorsun Luis içtin mi sen?" demiştim.

Luis de "Ben sadece gördüğümü söylüyorum." demişti. Ben de kaşlarımı çatarak "Sen kesinlikle içmişsin." demiş ve somurtmuştum.

Cristiano'dan etkilenmiyorum neden etkileneyim ki aramızda hiçbir şey yok. Luis kesinlikle saçmalıyordu.

Gecenin sonuna kadar içmiş ve eğlenmiştim sonrasında da Luis'in beni eve bırakmasıyla geceyi sonlandırmıştım.

Sabah ise başımda feci bir ağrı ile uyanmış kendime gelmek için hızlı bir duş almıştım. Kahvaltımı yaptıktan sonra da telefon ile ilgilenmeye başlamıştım.

İlk baktığım şey ise Cristiano'nun mesajı olmuştu.

Cristiano Ronaldo: dün en azından gidiyorum diyebilirdin

Keila: ayıp mı oldu?

Cristiano Ronaldo: ayıp felan olmadı

Cristiano Ronaldo: sadece yanlış anladım sanırım

Keila: ne gibi bir yanlış

Cristiano: Anna geldiği için gittin sandım

Keila: yok ya ne alakası var

Cristiano Ronaldo: o zaman bir anda her gün gördüğün Suarez'i özledin

Keila: sorguda mıyım Cris

Cristiano Ronaldo: tabiki hayır

                              Keila: buna sevindim öyle hissettirdin de

KEİLA |Cristiano RonaldoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin