Akşamki tören için Cristiano'yu uçak konusunda ekmiş ve abimlerle gelmeye karar vermiştim. Biri gidecekken ikinciye gerek yoktu ne de olsa.
Abimler çocukları da getirmişlerdi ve kulüpten de izin alıp birkaç günlüğüne ailecek tatil yapmaya karar vermişlerdi. Mateo Madrid'e inene kadar asla durmamıştı ve hostesler dahil herkesi bıktırmıştı.
Acilen uçaktan inip dinlenmek istiyordum.
1 saat kadar süre sonra uçaktan inmiştik ve Cris beni almaya geldiği için önce abimlerle selamlaşmış sonrasında ben onlarla vedalaşmıştım ve onunla eve doğru yola çıkmıştım.
Junior'un idmanı olduğu için önce onu almıştık ve sonrasında da hazırlanmak için eve geçmiştik.
Junior hızlıca duşa giderken biz önce Cris ile vakit geçirmiş sonrasında hazırlanmaya başlamıştık. Eve özel kuaför gelip önce bana yardımcı olmuş ardından da Cris'in saçlarını güzelce yapmışlardı. Kıyafetimi de giydiğimde tamamen hazırlanmıştım.
Cris'e bakmak için oda değiştirdiğimde onun da neredeyse hazır olduğunu görmüştüm. Yanına gidip dudaklarına öpücük bıraktığımda gülümsemiş ve ardından "Hey dudaklarım ruj oldu." dediğinde bende gülmüştüm. "Temizlememi ister misin hayatım?" diyerek yeniden öptüğümde elini yanağıma koyarak daha uzun öpmeye başlamıştı ki o sırada odaya Junior girmişti ikimizde hızlıca birbirimizden ayrıldığımızda çocuk neye uğradığını şaşırmıştı.
Junior "Çok özür dilerim kapıyı çalmalıydım." dediğinde ben yüzüne bakamazken Cris "Oğlum sana bunu yüzlerce kez söylüyorum." demişti. Junior yeniden "Özür dilerim." demişti babasına mahçup gözlerle bakmıştı.
Asıl utanması gereken bizdik sonuçta evde bir çocuk vardı ve bu şekilde gelişi güzel davranamazdık.
Cristiano ayağa kalkıp oğlunun yanına gittiğinde "Sorun ne?" demişti. Junior da onu dışarı çağırarak kapıdan çıkmıştı biraz sonra da aynı şekilde Cristiano çıkmıştı. Üzerinden biraz zaman geçtikten sonra yeniden geldiğinde "Önemsiz birşeymiş halletim." diyerek elini belime atmıştı bende biraz geri çekilerek "Cris az önce rezil olduk zaten." demiş ve aşağıya inmek üzere odadan çıkmıştım.
Tören saatine az kaldığında evden çıkmıştık ve 2 saatte orada olmuştuk. Abimler ve Neymar bizden önce gelmişti fakat bizde geç kalmamıştık. Fotoğraf için de biraz bekleyip üçlü olarak fotoğraf çekilmiş ve sonrasında içeri geçmiştik.
Abimlerle selamlaştığımız sırada Cris, Neymar ile de selamlaşmak için elini uzatmıştı. Neymar önce elini uzatmasa da sonra onları çektikleri için elini uzatmıştı. Ben ise hiç oralı bile olmamıştım.
Yerlerimize geçip törenin saatini beklemeye başlamıştık. Biraz yavaş ilerlese de 1 saat sonra törenin ödül kısmına geçilmişti. Açıklanması an meselesiydi.
Heyecan yaratmak için hemen açıklamıyorlardı ve ben neredeyse çatlaycaktım. Kısa bir süre daha beklettiklerinde ödülü kazanan ismi açıklamışlardı. "Ödülü kazanan futbolcu Lionel Messi." dediğinde abim için içten içe sevinsem de Cris fazlasıyla üzülmüştü onun koluna dokunup "Üzülme sevgilim." demiştim.
Cristiano "O benim de hakkımdı Keila." dedi ve ekledi. "Bütün bir sezon bunun için çalışıp çabaladım." dediğinde bende hızlıca "Evde konuşalım canım kameralar bizi de çekiyor unutma." dedim ve elini tuttum.
Ödül gecesi bittiğinde abimi tebrik etmiş ve yanından ayrılmıştım. Cris ile eve döndüğümüzde onu elimden geldiğince teselli etmiştim ama nafileydi. O bu duruma fazlasıyla üzülmüştü ve bende abim için sevinememiştim bile zaten erkek arkadaşım bu durumdayken sevinecek halimde yoktu.
Junior uyumak için odasına gittiğinde Cris'i salondaki koltuğa çekmiş ve saçlarıyla oynamaya başlamıştım.
"Üzgün olduğunu biliyorum sevgilim ama yapılacak birşey yok." dedim ve ekledim. "Elimizden hiçbir şey gelmiyor ama sen bir sonraki ödüller için daha fazla çalışabilirsin." dedim.
O ise hafifçe kafasını kaldırıp "Keila bu konu hakkında konuşmayalım lütfen." demiş ve kafasını eski pozisyonuna geri getirmişti.
"Tamam canım nasıl istersen." demiş ve susmuştum. Konuşmak onu daha da üzüyordu ve bu da gereksizdi.
İkimizde mayıştığımızda odaya çıkıp birbirimize sarılarak uykuya dalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Short StoryKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...