1,4

1.1K 70 50
                                    

Ertesi gün sabah erkenden Cristiano idmana giderken ben de birdaha uyuyamamış Junior'un uyanmasını beklerken bahçede biraz spor yapmıştım.

O uyanmadan önce odamdaki banyoda hızlı bir duş alıp hazırlandıktan sonra mutfağa inmiştim kahvaltı hazırlayıp biraz da pankek yaptıktan sonra Junior da uyanmış rutin işlerini bitirdikten sonra kahvaltı için aşağıya inmişti.

Tam kahvaltıya oturacağımız sırada telefonumu dünden beri elime almadığımı fark etmiştim.

Büyük ihtimalle uçak modunda kalmıştı.

Junior yemeğe başlamışken hızlıca odama çıkıp telefonumu almıştım.

Aşağıya inerken uçak modunu açtığımda bir dünya mesaj abimden ve Anto'dan bir sürü cevapsız arama vardı. Neymar bile aramıştı.

Junior'un yanına döndüğüm de Anto'yu aramış ve telefon hızlıca açılmıştı.

Anto "Kızım nerdesin sen bir mesaj attın yoksun ortalıkta?" demiş ve eklemişti. "Magazinden Portekiz'e indiğini görmesem bişey oldu sanacağım."

Magazin mi demek günün manşetlerinde biz vardık.

Keila "Anto ben telefonumu uçak modunda unutmuşum." dediğimde telefondan oflama sesi gelmişti.

"Kızım bana açıklama yapmayı bırak abine ne diyeceksin onu düşün." demişti. Ona gideceğime dair haber bile vermemiştim şuan aşırı sinirli ve kırgın olma ihtimali %90 olmalıydı.

Keila "Ondan da neredeyse 15 cevapsız arama vardı." dediğimde Anto da "Adama gideceğini söyleseydin bu kadar olmazdı." demişti.

Ben de "Anto hızlı karar verdim sonra da ona haber vermeyi unuttum sana bile son dakika söyledim." dediğimde o sessiz kalmıştı.

Antonella "Bu gece Arjantin'e gideceğiz uçağa binmeden onunla konuş artık dön gel mi der neden söylemedin mi der bilemem ama konuş." demişti.

"Konuşacağım." demiş telefonu kapatmıştım.

Junior ile biraz bende atıştırmış sonrasında masayı toplamıştım.

O playstation oynarken bende abimi aradım.

Birkaç kez çaldı ama açmamıştı asla böyle yapmazdı idmanda olduğunda bile telefonunu açardı bana aşırı kızdığı kesindi.

Neymar'ı aradığımda aynı şeyi o da yapmıştı ama o açmıştı.

"Ney" dediğimde sert ses tonuyla karşıdan "Ne var Keila?" sesi gelmişti.

"Ney benimle böyle konuşmazsın." dediğimde o da "Benim bildiğim kadın da Ronaldo ile Portekiz de olmaz." demiş ve eklemişti. "Adamın ülkesinde, adamın yanında ne bok yiyorsun." demişti.

"Ben sadece çok sıkılmıştım." dediğimde o kahkahasını atmıştı. "Siktir git Keila sıkıldığında benimle Brezilya'ya bile gelmedin abimi bırakamam dedin şimdi siktiğim Real Madrid'in Portekizli'sinin yanında ne işin var?" dediğinde sessizlik oluşmuştu.

Haklıydı beni birçok kez Brezilya'ya çağırmıştı bende sürekli aynı bahane ile gitmemiştim çünkü onu ne kadar sevsem de eğlence anlayışlarımız farklıydı ve birçok şey daha.

"Üzgünüm Neymar." dediğimde o da "Üzgün olma Keila sadece biz senelerdir beraberken benimle şurdan şuraya gelmediğini Ronaldo'yu en fazla 2 yıldır tanıyıp adamın evine kadar gittiğini unutma ve biraz pişmanlık yaşa." demiş ve telefonu kapatmıştı.

Tanrım ne yapacaktım ben Neymar bile böyleyse abim daha da beterdi.

Abimi tekrar aradığımda bu kez beni reddetmişti.

KEİLA |Cristiano RonaldoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin