2,0

822 47 17
                                    

Dünya kupası bitmiş ve tüm takımlardaki oyuncular kulüplerine geri dönmüştü.

Cristiano o zamandan beri yazmaya devam ediyordu onu anlıyordum ama ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Real Madrid'in Espanyol maçı sebebiyle Barcelona'ya gelmesi gerekiyordu ve tahminimce bu gece burada olacaklardı yarın ki maçı da izlemeye gitmeyi düşünüyordum.

Akşama kadar işlerimi halletmiş sonrasında da televizyon karşısına geçmiştim. Gece 2 gibi Cristiano'dan gelen mesaj ile rahatlamış sonrasında da yatağa geçmiştim.

Ertesi gün, dün gece çok geç uyuduğum için geç kalkmış ve sabah koşusunu kaçırmıştım. Kahvaltımı etmeden önce yarım saatliğine bir yürüyüşe çıkmış eve geldiğim gibi de duşumu alıp yemeğimi yemiştim.

Cristiano'ya maça geleceğime dair bir mesaj atmış ardından da Antonella ile buluşmak için evden çıkmıştım.

Onun yanına ulaştığımda her ne kadar maça gelmesi için ısrar etsem de o "Ben Barcelona hariç hiçbir takımın maçını özel olarak izlemeye gitmem." demiş ve gelmemeyi tercih etmişti. Tek başıma kalmamak için ise arkadaşım Emy'i çağırmıştım ve o seve seve kabul etmişti.

Antonella ile 1 saat takıldıktan sonra Emy'nin yanına geçmiştim. Birlikte birer kahve alıp stadyuma doğru ilerlemeye başlamıştık.

Stadyuma geldiğimizde ise yerlerimize geçmiş ve maçın başlamasını beklemeye başlamıştık maçın başlamasına 15 dakika varken oyuncuların çoğu ısınıyor bazıları da soyunma odasına gidip geliyordu anladığım kadarıyla.

Gözlerimle Cristiano'yu aramaya çalıştığımda Emy dalga geçercesine "Yanlış tarafa bakıyorsun upuzun adamı nasıl göremedin?" diyerek bana olduğu yeri işaret etmeden tarif etmişti. Ona baktığımda Marcelo ile ısındığını fark etmiştim.

15 dakikanın sonunda çoğu oyuncu ısınmış ve seremoni için sahadan ayrılırken oyuncular çıkmadan önce bir mesaj gelmişti.

@sergioramos: Barça taraftarlarını Espanyol maçına alıyorlar mıymış?

@sergioramos: Şaşırdım.

@sergioramos: Ve iyi seyirler gerçek maçı şimdi izleyeceksin ;)

Sergio ile tek bir kelime etmişliğim bile yoktu fakat birbirimizin kim olduğunu gayet iyi biliyorduk ve ona göre davranıyorduk. Şimdi birden bu mesaj ne oluyordu ve nereden çıkmıştı? Peki ya Cris'in bundan haberi var mıydı? Hiç sanmıyorum.

İlk yarının bitiminde Real Madrid 3-0 önde soyunma odasına gitmişti. Açıkçası bu kazanacaklarını herkes tahmin ediyordu ama daha ilk yarıdan 3 gol atabileceklerini bence kimse düşünmemişti.

Attıkları bu 3 gol ile hem averaj olarak hem de puan olarak Barcelona'nın önüne geçmişlerdi.

İkinci yarı başladığında ise Real Madrid oyuncuları rahat takılarak Espanyol'un 1 gol atmasına izin vermiş sonrasında kendileri 2 gol daha atarak maçın skorunu 5-1 olarak belirlemişlerdi.

Maç bittiğinde ise hiç oyalanmadan otoparka inmiş sonrasında da stadyumdan hızlıca ayrılmıştık. Ne Cristinao ile karşılaşmayı ne de Sergio ile karşılaşmayı hiç ama hiç istemiyordum.

Stadyumdan çıktıktan sonra Emy'de bende kalacağı için önce tatlı birşeyler almış sonrasında da eve geçmiştik. Pijamalarımızı giydikten sonra ise kızlar gecesinde yapılabilecek her türlü aktiviteyi yapmıştık.

İkimizde uykusu geldiğinde Emy'i misafir odasına doğru ilerlemiş bende onun ardından kalan eşyaları toparlayıp odama geçmiştim.

Telefonumu elime alıp biraz gezindiğimde Cristiano'dan mesaj geldiğini görmüştüm.

Cristiano: Maçı izlemeye gelmen çok hoştu.

Cristiano: Umarım bir sonrakine de gelirsin.

Cristiano: Bugün ki gibi bir oyun sergilemek istiyorum.

Mesajları okumayı bitirdiğimde o da çevrimiçi olmuştu.

Keila: Bir sonrakine geleceğimi sanmıyorum.

Cristiano: O zaman çok şey kaçıracaksın demektir.

Keila: Yanıldın kaçıracağım birşey yok.

Cristiano: O niyeymiş?

Keila: Çünkü oynadığınız oyunu ben her gün Barça'da izliyorum.

Cristiano: Güldürme beni Keila.

Cristiano: Barcelona abin olmasa bir hiç.

Cristiano: Tüm dünya biliyor Barça'nın oyun sisteminin Messi üzerine kurulu olduğunu.

Keila: Bunu kabul etmeyen yok.

Keila: Ama unutma Barça olmasaydı abimde olmayacaktı.

Keila: Ve abim dışında kendini geliştiren ve birer dünya yıldızı olan bir sürü oyuncu da var.

Cristiano: Evet var ama bu yine de Barça'nın sistemini değiştirmez.

Cristiano: Bizim takımda da asla böyle birşey olmaz.

Cristiano: Çünkü her oyuncu değerlidir ve her oyuncuya şans verilmelidir.

Keila: Takımımı neden kötülemeye çalışıyorsun ki?

Keila: Bizde her oyuncuya şans vermeye çalışıyoruz.

Keila: Ama bir oyuncu çok iyise zaten yeri doldurulamaz.

Cristiano bu söylediğimden sonra birkaç şey daha yazmıştı ancak ben bakmamayı tercih etmiştim. Tam yatağıma girdiğim sırada ise Sergio'dan bir mesaj gelmişti.

@sergioramos: En azından bir tebriki hak etmiştik sanıyordum.

@keilamessi: Tebrikler Ramos.

----------------------------
Uzun süredir bölüm gelmediğinin farkındayım ve bunun için özürlerimi iletiyorum. Kitabın ilerlemediğini düşünmemden kaynaklı ve içeriği artık benimseyememekten kaynaklı herhangi birşey yazmak gelmiyordu içimden. Yine de iyi ya da kötü bir bölüm yayınlamak istedim.
İyi okumalar...

KEİLA |Cristiano RonaldoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin