Telefonumdaki alarmın çalmasından dolayı uyanmış önce başımın ağrısından ne olduğunu anlayamamış ardından da nerede olduğum sorusu dank etmişti.
Yataktan çıkıp etrafa bakındığımda hiç tanıdık olmadığı kesindi.
Kapıyı açıp merdivenlerden aşağıya indiğimde ise Cristiano Ronaldo'yu görmem bir olmuştu.
Cristiano "Günaydın küçük hanım." dediğinde kaşlarımı çatmıştım.
Cristiano "Tamam kızma sen küçük değilsin." demiş ve sırıtmıştı.
Yanına kadar gelip başında dikilmeye başladığımda hiçbir şey söylemeden kahvaltısını yapmaya devam ediyordu.
Derin bir nefes alıp "Ben neden buradayım?" diye sorduğumda eliyle yanındaki sandalyeyi işaret edip "Önce yemeğini ye sonra bunları konuşabiliriz." demişti.
Onun dediğini yapıp yanındaki sandalyeye oturmuş ve tabağımdakiler ile oynamaya başlamıştım.
Yemeğini bitirdiğini anladığımda bakışlarımı ona dikmiştim o ise önce önümdekilere sonra da bana bakmıştı.
"Hiçbir şey yemedin." demişti.
Gözlerimi devirip "Cris hiçbir şey istemiyorum artık anlatacak mısın ben neden buradayım?" demiştim.
O da aynı samimiyetle "Dün gece bizim takımdakiler ile eğlenmeye çıkmıştık tesadüfen aynı barda da seni gördüm kendinde değildin bende orada öylece bırakmak yerine evime getirdim." demişti.
Ben ise "Cidden mi Cris sen içmezsin." dediğimde Cristiano gülerek "İçtiğimi söylemedim zaten fakat içmiyorum diye eğlenmeyecek de değilim." demişti.
Bu sözlerinden sonra hiçbir şey söylememiş ve ağzıma tabağımdakilerden birkaç birşey atmıştım.
Masayı toplamaya yardım edip sonrasında da Cristiano'nun ikimize kahve yapmasını izlediğimde kahveler olmuş ve diğerini bana uzatmıştı.
İçeri geçip koltuğa oturduğumuzda ise Cristiano konışmaya başladı. "Sen nasılsın?" dediğinde bakışlarımı ona yönlendirmiştim.
"Düne göre daha iyiyim." demiştim o da bu söylediğime gülümsemişti.
"Cris bu olaydan abimin haberi yok değil mi?" dediğimde sırıtmıştı. "Hayır yok merak etme." demişti. Tam ağzımı açtığımda beni susturmuş "Sonrasında da haberi olmaz." demişti.
Rahatlamış ve gülümseyerek arkama yaslanmıştım.
Birkaç saat onunla vakit geçirmiş ardından da onunla vedalaşıp arkadaşlarımın yanına geçmiştim.
Arkadaşlarımla da vedalaşıp Barcelona'ya dönmek üzere uçağa geçmiştim uçak yolculuğunun ardından da kendi evime geçmiştim.
Biraz zaman geçtikten sonra Cristiano'dan mesaj gelmişti.
Cristiano Ronaldo: eve geçtin mi?
Keila: evet yarım saat kadar oldu
Keila: herşey için teşekkür ederim.
Cristiano Ronaldo: lafı bile olmaz bayan Messi
Keila: gerçekten senin yerinde bir başkası olsa umursamazdı bile hatta Messi'nin kardeşi sokak kenarında sızmış diye bir ton haber bile çıkabilirdi
Cristiano Ronaldo: Messi de sende arkadaşlarımsınız ikinizinde başına herhangi kötü bir durumun gelmesini istemem eminim Messi de böyle düşünecektir.
Keila: tekrardan teşekkürler Cristiano 🤍
Cristiano Ronaldo: tekrardan önemli değil Keila
Mesajlaşmadan çıkıp bilinmeyen numaraya girdiğimde epey saçmaladığımı görmüştüm.
Keila: beni aradın mı gerçekten?
Cristiano: elbette aradım
Keila: o zaman Cristiano'nun bana yardım ettiğinden de haberin vardır.
Cristiano: evet var
Keila: iyi güzel
Cristiano: benden birşey saklamaman çok hoş
Keila: bunu senden saklamamak için değil bil diye söyledim.
Cristiano: benim için ikiside aynı şey
Keila: 😒
Cristiano: beni hayatına dahil ettiğinin farkındasın değil mi?
Keila: o ne demek?
Cristiano: arkadaşlarından çok benimle konuşmak istiyorsun yaptığın bir çok şeyi açıklıyorsun.
Keila: cevap vermemi istemiyorsan yazmam
Cristiano: tabiki istiyorum Keila
Cristiano: ama şunu bil
Cristiano: sadece ben istediğim için benimle konuşmuyorsun.
Keila: evet kendimde istiyorum çünkü canım sıkılıyor.
Cristiano: bu sadece bir can sıkıntısı da değil.
Keila: öyleyse ne?
Cristiano: isteklisin
Cristiano: kim olduğumu bilmeye
Cristiano: seni gerçekten sevip sevmediğimi bilmeye
Cristiano: benimle konuşmaya
Cristiano: yakınınmışım gibi davranmaya
görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Short StoryKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...