Neymar ile konuşmamızın ardından 1 hafta geçmişti ilk maçlar oynanmış ve Arjantin, Brezilya gibi Portekiz de tur atlamıştı.
Neymar'ın yumuşadığını sandığımda fazlasıyla yanıldığımı da anlamıştım.
Bana hala bozuk atıyor ve beni görmezden geliyordu.
Onunla elimden geldiğince konuşmuş ve açıklamasını yapmıştım fakat gereğinden fazla uzatmıştı.
Brezilya'nın maçını locadan izlemiş maçın sonunda da onun yanına gitmiştim ama yine benimle ilgilenmemişti.
Bende o günden sonra onu kendi haline bırakmaya karar vermiştim ne de olsa o böyle olmasını istemişti.
İkinci turun ilk maçı Portekiz'in olmuştu. Junior ile birlikte izleyeceğimiz için hazırlanıp evden çıkmış önce Junior ile buluşmuş ardından da stada geçmiştik.
Maç başlamış ve Portekiz daha ilk dakikalardan üstünlüğünü koymuştu.
Maçın ilk yarısında ise Cristiano'nun golü ile Portekiz öne geçmişti.
Golden sonra maç pek ilgimi çekmemiş ikinci yarıda da Cristiano'nun golü ile Portekiz maçı kazanmıştı.
Cristiano'yu beklemiş sonrasında da hep birlikte yemeğe gitmiştik.
Junior "Baba ikinci gol çok güzeldi." dediğinde Cristiano da onun saçlarını karıştırmış ve "Bence ilk gol de güzeldi." demişti.
Yemekler geldiğinde Junior susmuş ve biz kendi aramızda konuşmaya başlamıştık.
Cristiano "Abin ile aranızdaki sorun düzeldi değil mi eğer bir problem var ise konuşabilirim." demişti.
Ben de gülümsemiş ve "Hallettik biz zaten küs kalamayız." dediğimde Cristiano da gülümsemişti.
Yemekler bittikten sonra biraz daha takılmış sonrasında da beni eve bırakmışlardı. Junior'u öpmüş ardından da Cristiano ile sarılmıştım.
Birkaç saniyenin ardından birbirimizden ayrılmış ve vedalaşıp içeri yönelmiştim.
Eve girdiğimde Antonella detay öğrenmek istercesine başımda dikilmiş önemli birşey olmadığını söyleyip onu geçiştirmiştim.
Anto'yu başımdan savdıktan sonra yatağıma girmiş ve telefona bakınmaya başlamıştım.
Whatsapp'a girip önce Cristiano'ya varıp varmadıklarını sormuş sonrasında da bilinmeyen numaraya tıklamıştım.
Onu terslediğimden beri yazmamıştı belki de kırılmıştı.
Keila: Hey seni kırdıysam kusura bakma
Mesajıma yanıt gelmemiş hatta tek tik de kalmıştı.
Tam telefonumu bırakacağım sırada Cristiano'dan mesaj gelmişti.
Cristiano Ronaldo: Üzgünüm hemen bakamadım.
Cristiano Ronaldo: Evet evdeyiz hatta Junior uyudu bile.
Keila: Sevindim
Keila: Sende onun gibi uyumalısın artık.
Cristiano Ronaldo: Yatmaya hazırlanıyordum
Keila: O zaman iyi geceler
Cristiano Ronaldo: İyi geceler
Ertesi gün
Sabah erken saatlerde kalkmış sabah sporumu aradan çıkarmış sonrasında hızlı bir duşun ardından kahvaltıya oturmuştum.Birşeyler atıştırdıktan sonra çocuklar ile ilgilenmiş sonrasında ise Antonella ile dünü konuşmuş ve klasik aramızda birşeyin olup olmayacağının kritiğini yapmıştık.
Günün çoğunu boş geçirdikten sonra Rafaella'dan mesaj almıştım.
Rafaella: Bebeğim nasılsın?
Keila: İyiyim Rafa sen?
Rafaella: Somurtuk bir abi ile nasıl olunabiliyorsa öyleyim.
Keila: 😒
Keila: Klasik futbolcu tripi
Rafaella: Keşke öyle olsa
Rafaella: Şunu topla artık onunla uğraşmaktan bıktım.
Rafaella: Abim demiyorum ama çok tripkolik
Keila: Bilmez miyim
Keila: Tamam akşam uğrarım.
Rafaella: Tanrım teşekkürler
Rafaella ile konuşmamız bitmiş tam telefonumu bırakacağım sırada anlamadığım bir mesaj gelmişti.
Cristiano Ronaldo: Kırmadın Keila.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Short StoryKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...