1,7

927 63 20
                                    

Keila: Sen başından beri oydun.

Keila: Ve beni kandırdın mı?

Keila: Bende saf gibi sana inandım mı?

Keila: Ama bitti kendi oyununa kendin düştün.

Keila: Hatları karıştırdın Ronaldo.

Cristiano Ronaldo: Keila ben böyle olsun istemedim.

Cristiano Ronaldo: Yüz yüze konuşalım lütfen.

                      Keila: Seninle konuşacak tek kelimem bile yok.

Keila: Ayrıca beni nasıl kandırdığını mı anlatacaksın?

Cristiano Ronaldo: Seni kandırmadım Keila

Cristiano Ronaldo: Söylediğim herşey doğruydu.

Cristiano Ronaldo: Sana gizliden yazdım çünkü benimle olmayacağını biliyordum.

Cristiano Ronaldo: Geçen sezon abinle sadece tartıştık diye bana nefretle bakıyordun.

Cristiano Ronaldo: Ama sonradan fark ettim ki ben sana nasıl geliyorsam sen öyle geri yanıt veriyorsun.

Cristiano Ronaldo: Bunu anladığım ilk anlarda sana gizliden yazmayı bıraktım.

Cristiano Ronaldo: Fakat bunu direkt bıraksaydım ben olduğumu anlardın ve bu şuan olduğu gibi çok utanç verici olurdu.

Cristiano Ronaldo: Okuduğunu biliyorum Keila lütfen bir cevap yaz.

Keila:Seninle aramızda birşeyler vardı Cris, ben kendime ne kadar kabul ettiremesem de vardı.

                        Keila: Bunu çevremdeki çoğu kişi de fark etmişti.

Keila: Bana gizliden yazdığın için kızmıyorum.

                      Keila: Ama gözümün içine baka baka beni kandırdın.

                Keila: Ben onun kim olduğunu bilmezken sen sürekli yanımdaydın.

Keila: Ve eminim çok da eğlenmişsindir.

                    Keila: Kim olsa salak yerine koyulan biriyle eğlenirdi zaten.

Cristiano Ronaldo: Yapma Keila böyle söyleme.

Cristiano Ronaldo: Seni salak yerine felan koymadım.

Cristiano Ronaldo: Sadece beni istememenden korktum.

Keila: O zaman birşey değişmedi.

Keila: Şuanda da istemiyorum.

        Keila: Bana gizliden yazdığın kelimeleri hatırlıyor musun?

Keila:Ben bencilim teki ve sevgiden anlamayan biriyim.

Keila: O yüzden istememe şaşma

Keila:😉

Onunla konuşmamı bitirdiğim gibi kendimi dışarı atmıştım.

Benimle gerçekten oynamıştı.

Akşama kadar kafamdaki sorunları asla halledememiştim. İyi gelir diye birkaç kadeh içeceğim derken şişenin dibini bile görmüştüm.
Neymar'ın evine gittiğimde Rafaella'nın çıkmış olduğunu anlamıştım.

Neymar ise içtiğimi daha kapıdan girdiğim de anlamıştı.

"Keila bu halin ne?" dediğinde gülerek "Sen haklıydın Ney." demiştim.

"O beni kandırdı." dediğimde bahsettiğimin Cristiano olduğunu anlaması pek uzun sürmemişti fakat susmayı tercih etmişti.

"Ben aptalın tekiyim ve neler olduğunu anlamadım." demiş ve eklemiştim. "Ondan nefret ediyorum."

Neymar suskunluğunu bozmuştu.

"Neler olduğunu bilmiyorum Keila ama onu tanıdığın için sevindim." demişti.

Yani Cristiano hep böyle biri miydi?

Bana gecenin geç saatine kadar birşeyler söyleyip durmuştu ama başım çatlıyor gibiydi anladığımdan bile emin değildim.

Ama tek anladığım birşey vardı ondan hala etkileniyordum.

Neymar saçlarımla oynarken birden hareketlenmiştim.

Önce gözlerine sonrasında da dudaklarına indirmiştim bakışlarımı.

Neymar da fark etmişti.

Dudaklarına doğru yöneldiğimde beni durdurmamıştı.

Aramızdaki mesafeyi tamamen kapattığımda dudaklarımız birleşmişti. Daha birkaç saniye geçmeden sanki aklına yeni birşey gelmiş gibi dudaklarımızı ayırmıştı.

Şaşkınca ona baktığımda gözlerini gözlerime sabitlemiş "Keila bu yanlış sen kendinde değilsin." demişti.

Keila "Ben kendimdeyim Neymar." dediğimde beni olduğum yerden kaldırmıştı.

Neymar "Hadi seni eve götüreyim olur mu?" dediğinde kafamı olumsuzca sallamıştım.

"Hayır Ney beni bu halde eve götürme." dediğimde biraz düşünmüştü. Biraz bekledikten sonra "Tamam o zaman hadi gel seni yatıralım biraz uyu." dediğinde mızmızlanmıştım.

Beni kucağına alarak odasına kadar taşımış sonrasında da yatağa bırakmıştı.

Tam gidecekken kolundan tutarak durdurmuştum. "Neymar saçlarımla oynar mısın?" dediğimde durmuş yatağın kenarına oturmuştu. Ellerini saçlarıma geçirdiğinde yavaş yavaş hareket ettirmeye başlamıştı.

Nasıl olduğunu anlamadan uyuya kalmıştım.

KEİLA |Cristiano RonaldoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin