Sabahın erken saatlerinde ise tekrar bir mesaj almıştım.
Cristiano Ronaldo: Barcelona'dayım.
Cristiano Ronaldo: Nerede buluşalım dışarı da mı?
Keila: Seninle buluşmayacağımı kaç kez söyleyeceğim?
Cristiano Ronaldo: Benimle buluşacağını ikimizde çok iyi biliyoruz.
Keila: Aptallaşma seninle buluşmayacağım.
Cristiano Ronaldo: Evine gelebilirim Keila.
Cristiano Ronaldo: Seninle konuşmadan şuradan şuraya gitmeyeceğimi de bilmeni istiyorum.
Keila: Tamam öyleyse bana gel burada konuşalım.
Cristiano Ronaldo: Yarım saate yanındayım.
Onu beklemeye başladığımda çok uzun sürmeden buraya gelmişti ve kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda önce beni incelemiş sonrasında onu içeri davet etmem ile içeri girmişti.
Bahçeye doğru yürüdüğümde ise peşimden gelmişti. Oturduğumda karşımdaki koltuğa oturmayı tercih etmiş sonrasında ise konuşmaya başlamıştı.
Cristiano "Öncelikle sana daha önce açılamadığım için üzgünüm Keila." demişti.
Ben gülümseyerek "Evet sen farklı bir yolla açılmayı tercih etmiştin." demiştim.
"Keila beni anlamanı umuyordum fakat hiç anlamamışsın. Seni üzdüğümün ve hayal kırıklığı yaşattığımın farkındayım ne kadar üzgün olduğumu belirtsem de yine de anlamamayı tercih ediyorsun." dedi.
Cristiano "Sana hiçbir zaman yalan söylemedim ancak başka bir numaradan yazmak daha kolay ve belirsiz gelmişti." demişti.
Ben ise "Cris bana yalan söylememiş olabilirsin ama yaptığın beni kandırmaktan başka birşey değildi. Seninleyken kendinle görüşemezsin gibi saçma bile konuştun sırf sen olduğunu anlamayayım diye senin yüzünden benimle dalga geçildiğini sandım ki öyle olduğunu da görüyorum." dediğimde hızlıca "Yemin ederim ki seninle dalga geçmedim seni sevdiğimi biliyorsun." demişti.
"İnan bana bilinmeyen bir numaradan yazmak yerine bana yakınlaşıp şuan ki gibi karşına alıp konuşabilirdin." dediğimde o da "Ama yapamadım çekindim." demişti.
Söyledikleri artık aynı şeylermiş hiçbir şey ifade etmiyormuş gibi geliyordu.
Ortam birazcık sessiz kaldıktan sonra yeniden konuşmaya başladı. "Leo senin için fazla düşünceli ve çoğu arkadaşı sana yan gözle bile bakamıyor." demişti.
Bu konuda haklıydı ama yine de bana doğrudan gelmesini istemiştim o dolaylı yolu tercih etmişti.
Belki de düşüncelerim yanlıştı ama kabul etmek istemiyordum ona da hak veriyordum ama ben haklı çıkmak istiyordum.
Cristiano ile biraz daha konuştuktan sonra herhangi bir hamle yapmayacağımı anlamış ve üzülmüştü bende üzülmüştüm.
Cris "Sanırım gitsem iyi olucak yine konuşuruz." demiş ve ayaklanmıştı. Kalması için ısrar bile etmemiştim. Evden 5 dakika içinde çıktığında arkasından bakakalmıştım.
Onun vazgeçmeyeceğini biliyordum ama ya vazgeçerse diye kendimi de yiyip bitiriyordum.
O gittikten sonra hiçbir şey yapmamıştım o ise sanki sevgiliymişiz gibi önce uçağa bindiğini sonrasında da tekrardan beni sevdiğini yazmıştı.
Akşam Madrid'e indiğine dair bir mesaj almıştım fakat yine görüldü de bırakmıştım.
Dünya kupası biteli 2 hafta oluyordu ve maçlar başlamıştı.
Cris bazen yazıyordu bazen yazmıyordu onun yazmadığı zamanlarda bende yazmıyordum sadece o yazınca cevap veriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEİLA |Cristiano Ronaldo
Short StoryKeila: sende kimsin? Keila: Ayrıca numaramı nerden buldun? Cristiano: şimdilik bunu bilmene gerek yok Cristiano: numaranı bulmak da zor olmadı Cristiano: ama yakından tanıdığın biriyim Keila: peki neden tanıdığım biriysen farklı bir numaradan yazıyo...