0.4

49 10 4
                                    

Benim için içimi yakan olay da şu okula gelip bana sırnaşması . Yalayıp öptüğü kızla beni öpmesi ve bunu sırf başkalarına iyi görünmek için yapması miğdem bulanıyor artık.

12.30 

Yemek saati herkes yemekhaneye inerken Daichi ve sugawara yanıma gelmeye başlayınca tobio yanıma geldi, artık omuzlarımızın değmesi bile beni öğürtüyordu .Kimse hiçbir şey anlamasın diye elimi beline doladım,ellerim titriyordu hiçbir halt yemiş gibi gelip yanağımdan öpmesi,Kusucam resmen  .

Yemekhaneye indik sırayla tabakları alıp yerlerimize geçecekken tobio yanımızdan ayrıldı dönüp peşinden gittim yerine oturunca görmek istemediğim birini gördüm,kumral kız

" tobio?"  Gözüyle arkayı işaret etti kumral kız  arkasına döndü tobio irkindi ve sertçe çıkıştı bana.

" Ne işin var burda "

" Sevgilini merak ettim "

" Ne geveliyorsun sen aptal "

" İtiraz falan etmene gerek yok gördüm sizi  sabah . Dilin mi yuttun öpüşürken kageyama tobio " tüm yemekhane kitlenmis bizi izliyor
Ve tobio bağırmaya başlıyor o bağırdıkça ona olan nefretim daha da çoğalıyor.

" Ne duymak istiyosun ki tiksiniyorum işte senden  iğrençsin kullandım seni, bedeni-."

" Tobio sus " dedi nıshinoya

Yüzüm aşağı bakıyordum göz damlalarımın düşüşünü izledim

Bir anda sert bi ses duydum

"Sevmiyosun madem siktirip gidebilirsin"

"Sen kim oluyorsun da sevgilimle benim arama giriyorsun " sevgilin mi  pardon?!?!?

" Siktir git salak salak konuşma parası için harcıyosun onu bitti ayrıldınız "

"Sen defol hem sen  kimsin asıl "

" Özür dilerim, Bukadar beyinsiz olduğunu düşünmedim daha yavaş söyleyeyim . Siktir ol git ve ağlayarak günlüğüne yaz tabi yazı yazmayı biliyorsan tobio"

"Aptall herif benimle düzgün konuş "

dedi ve yakasına yapıştı  koskocaman okulda kimse yokmu sadece bizi izliyorlar.

" Şu eziğe bakın millet,kendini savunamıyor ve bunu da şiddetle çözüyor .

Tam yumruk atacakken tek kokunu indirdi ve kei bunu sıfrsat bilip kedini sertçe geriye itti

"Bana elini kaldırmayı bile aklından geçirme "

"Tobio artık git lütfen "

Çenemden yukarı tutup kafamı ve bedenimi yukarı çekmeye çalışıyordu ve canım aşrırı yanıyordu

"Sen sus ucube " demesiyle sarsılması bir oldu 

Orada yaka paça kavga ettikler,ikiside hatalı ama biri benim için biri ise kendi için kavga etti, burda şunu demiyorum benim için kavga ettiler çok havalı değil bu olay. Biri benim eski sevgilim biri de çocukluktan beri beni koruyan biri, sıradan biri ama nedense sırada biri benim için kavga etti.

Stars On My Face  ( Tsukiyama✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin