1.4

30 8 0
                                    

Herkesin, malı olan çocuk, kiminin arkadaşı kiminin cüzdanı. Şuna asla anlam veremiyorum neden sevmiyorlar.

Kollarım sırtına kadar geliyordu bende ona sarıldım. Ona sarıldım yıllarıdır yanlış anlamasından korktum ve saçına bile dokunamadım . Bukadar basit olduğunu bilseydim... Keşke bilseydim.

" Bi sorun mu var kei" ikinci soruşu ve ikinci sessizlik. Sessiz ağlayışım gözümden taştı ensesine biraz yağmur yağdı ,onu irkittim

" Ağlıyorsun " susup gözlerimi sildim
" Cevap ver "
" Kötü hissediyordum özür dilerim rahatsız ettiysem "

" Salakmısın kei "
" Biz ar-"

" Biz arkadaşız birbirimizle herşeyi paylaşabiliriz! "

" Çok garipsin son senelerde, sürekli sinirlisin bana , içinde birşey var ama sen söylemekten çok bağırıyorsun "

" Yama-"
" Kei hayır , ne zamandır soruyorum boşlayıp geçiyorsun . Bana bağırman canımı yakıyor beni en iyi anlayan sen gelip bana bağırıyorsun üstelik hiçbir sebep yokken kendine gel lütfen "

" Haklısın şu sıralar kafam çok dolu "

" Bu beni ilgilendiriyor biliyorsun şimdi otur ve anlat "

" Anlatacak birşeyim yok "

" Bu yalan beni bağlamaz söyle dedim sana "

" İyide"

" Sana söyle dedim "

Harika Bravo sana gerizekalı şimdi ona ne anlatacaksın ' hey aslında ben en başından beri sana aşığım ve sana kavuşamadığım için sinirlenip ve istemeden hayatımın en üst noktasındaki seni kırıyorum '

" Başındayım ve sen anlatana kadar gitmiyorum "

" Yamagi ben bunu söylemekten çok çekiniyorum "

"Rahat ol ve söyle , korkma ne olursa olsun asla kızmayacağım"

"Yamaguchi gerçekten söylemek istemiyorum"  Karşımdaki çocuk bir anda bana bağırmaya çağırmaya başladı, çok gereksiz bir yükselmeydi

" Kei söyle şu siktiktiğimim olayını söyle artık canımı yakıyor diyorum hiç mi umrunda değilim

" Pardon ne sen senden bişey saklanmasını değersiz olduğun için mi olduğunu sanıyorsun  senin için değer ne, her zaman seninle olmak mı seni boğmak mı ne sana zarar gelmesin diye senden saklıyorum bende keyfimden iş yapmıyorum "

Onun bağırmasına karşılık bende bağırıyordum ve kaos dolu bir ortam vardı

" Asıl bana söylemeyerek hata yapıyorsun
Biz asla birşey saklamayız birbirimizden "

" Ya çocuk bi sıktir ol git artık ya defol ya defol "

" Söylersen giderim kei "

" Yamaguchi bak oldukça sinirliyim gerçekten sinirliyim " bileğileğimden tutup sıkmasıyka sabrımın taşması bir oldu koyu kahve gözleriyle yüzüme baktı ve dişlerini sıkarak 
" Söyle !" Emrini verdi  okadar sinirli ve çatlamış durumdaydım ki herşey olsun ve bitsin derdindeyim ona daha fazla bağırmak istemiyordum saat geliyordu ve toparlanıp çıkmamız gerekiyordu.

" Lânet olsun sana tamam mı sikeyim seni
Benim hayatım öyle lanet ve öyle boktan ki ben sana tutuldum şu anasını siktiğimin dünyasından beni kimse sevmediği için ben sana tutuldum hemde 14 senedir 14. Aşığım sana "

Hayretle bakan gözlerini inceledim 

" He bunu bana neden söylemedin " kendi sakşnleşmesine rağmen ben ona bağırıyodum

" Senin o kuş beyinin alırmıydı aklın bir orospu evladına kaymıştı gözün başka kimseyi görmüyordu. Aptalın önde gidenisin çünkü sen, etrafına asla bakmıyorsun hatanın ta kendisinin çünkü hem ben sana hey yamaguchi ben seni seviyorum ,desem ne olacak. Aptal öğrendin siktir git şimdi ne bok yaparsan yap "

Stars On My Face  ( Tsukiyama✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin