" NE " Bu seferki oldukça gerçekçiydi
" Bu çocuk önüne halı bile olur sana nasıl değer verdiğini görmedin mi ödü kopuyor her ağladığında. Yaptığın hem saçma hemde kaba "
Evet kendimi avutmamalıyım yaptığım aptalca
" Ne yapacağım "" Sana ne yapacağını söyleyemem , sen ne yapmak istiyorsan sana sadece yardım ederim "
" Bir senem kalmış burda lise sonu bitirip orda üniversite okuyacaksın "
" Buranın eğitim sistemini biliyormusun"
Olumsuz anlamda kafa salladım
" Tamam şimdi kei bir kenara senin bir evin yok ve ev lazım sana , burda kalacaksan komşum olabilirsin karşı binamda bi daire satılık"
" Tamam bakmaya gidelim"
" Okul da bizim okul olabilir ama 11 den başlayacaksın iki sene okuman gerek "
İlk okul oku dese bile okurum o denli gaza geldim
" Kei sana ne yaptı ve sen böyle bişey yaptın"
Masadaki kahve altı lekelerine gözümü dikip daldım kei uyumuşmudur yorgundur yada şu an herkese lanet okuyup dağıtıyormudur evi
" Yamaguchi hey! " Yüzümü sallayıp ona döndüm
" Kei bana bişey yapmadı o beni sadece sevdi ama korku vardı içimde sanki beni sevmesi çok kötü olacak gibiydi "
" Kei sana iyi gelmekten başka hiçbir şey yapmaz. Yamagi biraz gerçek hayata dönelim senin gözünü açalım, bu zamana kadar sana herkesten zarar geldi herkes seni örseledi bağırdı çağırdı, kageyama olayını da biliyoruz seni kim korudu, okula bıcak getirmişti tobio evinizi biliyo kei yi bıçaklayarak öldürebilirdi bu riski göze alıp , aslında herşeyi göze alıp seni sevdi 14 sene kim sakinkeştirdi, kardeşin öldüğünde senin yanında kim vardı , bak dile kolay 14 sene . Bu 14 yok boyunca sana tek bir zarar geldi mi hayır. O senin hakkında çok şey biliyor. Abisi ona sürekli şiddet uyguluyordu annesi bunu öğrenince abisini attırdı içeri. Bunu biliyomuydun yamaguchi. Hayır . Sana en yakın olan o ama ben bile nurdan biliyorum"
Sana bilmediğin şeyler anlatayımmı
Kei bunu yapmama çok kızar ama öğren de gözlerin açılsın.
Senin eski sevgililerin hepsi keiyi dövdü tehdit etti yaraladı, seni sevdiği için çoğu şeyden vaz gecti en iyi sen bilirsin odasından çıkarmıydı. Her gün sen çağırıyorsun diye kosarak geliyordu .Kendin hakkında olanları bilmek istermisin
Kendini astığın gün kei bembeyaz oldu seni hastaneye yetiştirmek için ruhunu veriyordu bizde arkanda anneni sakinleştiriyoduk. sayıklıyordu başında lütfen ölme diye kendini suçluyordu sikiyim ben bunun yanında neden olamadım diye.
Hastane duvarladına vuruyordu kafasını
Yanında olamadım diye. Hepimiz orda çok korktuk ama kei hepinizden de cok korktu bana gelip ya ölürse ben naparım diyodu gözünü iki saniye senden almadı bak annen öyle değildi çok dayanamadı eve yollandı zorla ama kei dayanamamasına rağmen senden gözünü ayırmadı "Boynumda bir ağrı içimde bi soğukluk hissettim haklıydı benim yaptığım onca şeye rağmen birkez sesini yüksetmedi bana benim yaptığım nankörlüğün haddi hesabı yoktu.